Avatar billede Slettet bruger
07. april 2005 - 14:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ikoner/symboler

Jeg sidder og laver designet på min hjemmeside færdigt her, og skal til det have lavet nogle ikoner der smyboliserer hver sektion.
Det jeg er ude efter er om der er nogen herinde der har en ide til hvad jeg kunne lave for at symbolisere de forskellige ting... så laver jeg dem selv, så det er kun inspiration jeg søger efter.

Sektionerne er:
- menu
- om mig
- weblog
- galleri
- webliv (tjek http://www.adm-popcorn.dk/webliv.php for at finde ud af hvad det er)
- downloads
- links
-kontakt

Hvis du kan komme med et kreativt forslag til en eller flere af nævnte deler jeg gladeligt ud af point :)
Avatar billede triple-x Nybegynder
07. april 2005 - 16:17 #1
om mig - din lille grønne smiley :)

galleri - et polarid foto eller noget i den stil

downloads - en fil med en pil ned af

kontakt - en konvolut

de andre ved jeg ik lige :)

weblog - ku være en bog
Avatar billede Slettet bruger
07. april 2005 - 18:45 #2
er der mon aldrig andre end dig der vil svare på mine indlæg *G*
Avatar billede triple-x Nybegynder
08. april 2005 - 16:44 #3
hehe næææh :)
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2005 - 13:28 #4
lukker og slukker - du må jo råbe højt hvis du gerne vil se nogle  point