Avatar billede nickern Nybegynder
07. april 2005 - 14:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan laver man specialtabeller?

Hejsa

nu har jeg set på en masse hjemmesider at de kører med tabeller som menu, men ikke bare kedelige som på min egen side, der er en sej margen på...

Ved I hvordan man gør det ?
Avatar billede goose Nybegynder
07. april 2005 - 15:42 #1
Kan du ikke komme med nogle URLer så man kan se hvad du mener ?

/Goose
Avatar billede nickern Nybegynder
07. april 2005 - 16:26 #2
eksempel her på eksperten, og autograffjagten.dk, og http://www.fnsupport.dk/web/index.php
Avatar billede nickern Nybegynder
07. april 2005 - 17:51 #3
og også www.bold.dk
Avatar billede nickern Nybegynder
07. april 2005 - 17:51 #4
altså bare en masse anderledes tabeller...
Avatar billede goose Nybegynder
07. april 2005 - 21:18 #5
Jamen det er jo noget med at lave noget grafik som man så bygger ind i sin tabelopsætning, det er lidt svært at forklare, men du kan jo se i kildekoden hvordan det er sat op.

Den lette måde er, at du laver en tabel med 3 rækker.

Den første række indsætter du en grafikfil og sætter højden på cellen så den passer med højden på grafikfilen.

Den næste række sætter du en ramme på i begge sider

Den sdiste rækker laver du som den første

/Goose