Avatar billede genvej Nybegynder
07. april 2005 - 00:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

feedback på min første flash

er der for meget lir synes i?

www.oliphant.dk
www.bookingit.dk
Avatar billede wickedd Juniormester
07. april 2005 - 01:00 #1
Jeg syns den køre lidt langsom, evt. sæt farten en smule op.
Man kan også høre når lyden stopper og starter igen, det burde du fixe i et lyd-redigerings program som f.eks. Audacity (http://audacity.sourceforge.net).

Ellers ser det skam udmærket ud eftersom det er dit første forsøg. Syns dog stadig der mangler lidt grafik hist og her.
Avatar billede wickedd Juniormester
07. april 2005 - 01:02 #2
Eller brug et af de 1000+ loops du kan finde her: http://www.flashkit.com/loops
Bare husk at downloade .wav filen, ellers kan man høre lyden starte\stoppe.
Avatar billede younk-dk Nybegynder
07. april 2005 - 20:46 #3
http://www.oliphant.dk/ Skal have en skip into knap. Farve valget er flot og fade effekten virker, men jeg synes også at den skal fade mellem hver side, så når man trykker på om os skal teksten på forsiden fade til om os.

Har en idé til hvad der kunne gøre kunderne lidt mere interserret i produktet. Der hvor der er et billede af en ordbog og ordet communication, synes jeg godt kunne bruges på resten af siden. Fx når man klikker på produkt info kunne det billede godt skifte til andet billede med en maskine. Så kunden ikke kun kan læse og forstille sig produktet inde i hovedet, men se det.

Hvad skal exit knappen i højre hjørne bruges til?

Mangler der ikke også en mail inde under kontakt?

Ellers flot side.
Avatar billede genvej Nybegynder
07. april 2005 - 20:57 #4
tusind tak... jeg vil prøve nogle af de lydfiler wicked henviste til, og young... dine ideer er rigtig gode, vil straks gå igang!!