Avatar billede Slettet bruger
06. april 2005 - 17:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

idder til ikoner

skal have lavet ikoner der symboliserer følgende punkter

- om mig
- weblog
- galleri
- webliv (tjek http://www.adm-popcorn.dk/webliv.php for at finde ud af hvad det er)
- downloads
- links
-kontakt

Hvis du kan komme med et kreativt forslag til en eller flere af nævnte deler jeg gladeligt ud af point :)
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2005 - 17:01 #1
idder =ideer heh
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2005 - 18:41 #2
hmmmm..... virker ikk som om folk er vildt iderige idag hehe...
Avatar billede triple-x Nybegynder
06. april 2005 - 22:09 #3
nu er det jo et personligt site, så skal du da også lave dem selv mester :)

Og jeg kender jo dine evner, så kom du bare igang.

Brug evt www.templatemonster.com til inspiration, der har de en del ikoner inde hvis jeg husker rigtigt.
Avatar billede Slettet bruger
07. april 2005 - 00:41 #4
aaah oki måske folk har misforstået spørgsmålet - var aldeles også planen jeg ville lave dem selv, skulle bare bruge ideer til hvad man kunne bruge til at symbolisere de forskellige sektioner...
Avatar billede Slettet bruger
07. april 2005 - 14:24 #5
lukker