Avatar billede chatfreaks Nybegynder
04. april 2005 - 15:14 Der er 7 kommentarer

hvordan laver man Tabeller til 1 3dchat

hvordan laver man Tabeller til 1 3dchat (den er ikke java den er php ren php)
Avatar billede chatfreaks Nybegynder
04. april 2005 - 15:15 #1
hjææælp
Avatar billede bromer Nybegynder
04. april 2005 - 15:17 #2
Avatar billede bromer Nybegynder
04. april 2005 - 15:17 #3
vil du ikke gøre os en virkelig stor tjeneste.. hold op med at gøre brug af eksperten.
Avatar billede chatfreaks Nybegynder
04. april 2005 - 15:18 #4
jeg skrev jeg fatter hat af den chat sorry er nok lidt dum når det kommer til at læse der er nok fordi jeg er ordblid....
Avatar billede barklund Nybegynder
04. april 2005 - 15:18 #5
chatfreaks, det hjælper ikke at lave flere spørgsmål om det samme. Cut it!
Avatar billede barklund Nybegynder
04. april 2005 - 15:19 #6
Så stop! Du kan ikke finde ud af at bruge eksperten - du er simpelthen ikke klog nok til det! Stop så!
Avatar billede bromer Nybegynder
04. april 2005 - 15:22 #7
du skal ikke bruge din ordblindhed som en undsklydning. Du brugte maksimalt 3min og 17sek på den side. De første par gange jeg læste manual siden var jeg rundt en masse andre steder for at undersøge typer og alle de ting der bliver refereret til.