Avatar billede cyberspace Nybegynder
04. april 2005 - 14:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

mail probhlem (kalender og to do)

Jeg har lige fået et problem hos en bruger, som jeg ikke lige kan løse.

Det drejer sig om at  hvis han vil åbne sin kalender eller To do list så kan den åbentbart ikke finde stien, og så dukker der et vindue op hvor man kan vælge server/lokal. Uanset om jeg klikker på lokal eller notes serveren så finder den ingenting. og jeg kan ikke browse.

Brugeren har også mistet sit kalender ikon  i højre side
Avatar billede wise Seniormester
04. april 2005 - 14:08 #1
Kan du åbne den manuelt?
CTRL+O, vælg server, vælg sti (mail/) vælg filen.

Kan du åbne mailen? - Kan du derfra gå til kalenderen? - Vælge kalendar view i R5, vælg Calendar oppe i overste venstre hjørne i R6

Står der det rigtige i location documentet? - Nederste højre hjørne hvor der fx står OFFICE, vælg EDIT CURRENT og se hvad der står under MAIL fanen
Avatar billede cyberspace Nybegynder
05. april 2005 - 10:20 #2
dette ser ud til at virke "Kan du åbne mailen? - Kan du derfra gå til kalenderen? - Vælge kalendar view i R5, vælg Calendar oppe i overste venstre hjørne i R6"
svaret er ja.
Avatar billede wise Seniormester
05. april 2005 - 10:30 #3
Så findes filen fint på serveren, hvad med location documentet?

For at få ikonet tilbage kan du blot åbne kalenderen som beskrevet ovenfor og herefter højreklikke på kalenderfanen (i toppen af notesvinduet) og vælge ADD TO BOOKMARK - BOOKMARKBAR (det er den i venstre side)
Avatar billede cyberspace Nybegynder
05. april 2005 - 18:38 #4
wise>> takker for hjælpen - skriv svar hvis du vil have point
Avatar billede wise Seniormester
06. april 2005 - 09:57 #5
Håber det løste det...