Avatar billede tzinck Novice
03. april 2005 - 10:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Konvertere .dbf til .csv

Jeg har en databasefil jeg gerne vil have i excel i stedet for i en database.  Hvordan kan jeg konvertere den til fx. .csv
Freeware foretrækkes :-)
Avatar billede snokey Nybegynder
03. april 2005 - 10:36 #1
Der er mange du kan prøve og søge dbf to csv på google så kommer der en masse sider fram som du kan kigge lidt på de fleste er ikke freeware men der er ganske vist en tiral som du kan bruge
Avatar billede snokey Nybegynder
03. april 2005 - 10:37 #2
Første link:
http://www.whitetown.com/dbf2csv/
Du kan jo starte med at prøve den :)
Avatar billede tzinck Novice
03. april 2005 - 10:40 #3
den har jeg prøvet - kan kan kun konveretere et begrænset antal poster ad gangen - vistnok 10 :-(
Avatar billede bak Forsker
03. april 2005 - 10:49 #4
Hvorfor skal den konverteres. Excel kan fint læse en DBF fil og endda også konveretere den hvis det absolut skal til .
Avatar billede tzinck Novice
03. april 2005 - 10:51 #5
nå da - det må jeg prøve :-)
Avatar billede tzinck Novice
03. april 2005 - 10:54 #6
Ja, men Bak...  Mere simpelt kunne det jo ikke være.
Kom med et svar :-)))
Avatar billede bak Forsker
04. april 2005 - 16:03 #7
:-)