Avatar billede maow_mafas Nybegynder
03. april 2005 - 00:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Bundet eller fri?

Kære Alle...

Her sidder jeg så endnu engang herhjemme og nyder friheden fra mit netværk på skolen, for her jeg altså fri adgang til alt....
Allerede nu kan i vel høre hvad jeg vil, jeg går normalt på en efterskole på sydfyn og er heftig bruger af deres internet, desværre har jeg bare begrænsede muligheder og det kunne jo være fedt at ændre....
Så mit spørgsmål er ganske simpelt om der er nogen der kan give mig en debug kode til at løsne et microsft netværk eller et program der kan løsne pass's til brugere på et netværk eller noget lignende som kan pbne mine muligheder i netværket...
Jeg ved godt at det lyder skummelt, men det er ganske simpel drenge nørderi, hvor jeg plus en gruppe vil have lidt skæg med vores admin uden at ødelægge noget. Jeg håber at i forstår og kan hjælpe med kærlig hilsen maow_mafas
Avatar billede jokkejensen Novice
03. april 2005 - 01:09 #1
admins hader drenge nørderi... hvis du vil lege med sådanne, så lav dit eget netværk...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
03. april 2005 - 01:11 #2
Du skal ikke forvente at 'admin' synes der er 'skægt' ... Der skal nok være meget andet at se til end dine/jeres evt. drillerier.

Nærlæs evt. skolens IT regler.
** Bortvisning's årsag pga "Misbrug af skolens IT udstyr" ***

Det er 'admin' der har den lange ende!!!
Avatar billede bufferzone Praktikant
03. april 2005 - 01:16 #3
Der findes ikke en debug kode, der kan gøre det, dertil kræves en del mere. Jeg har følgende forslag der vil løse problemet.

Mens du er på efterskolen, gør du dig rigtig umage, laver dine lektion og mere end det så du får en god eksamen.

Herefter går du på gymnasiet, et ordentligt et som du jo kan optages på fordi dit gennemsnit fra efterskolen er godt. Du vælger etgodt gymnasie med en klar naturfavlig profil.

På gymnasiet læser du røven ud af bukserne, især i matematik og fysik, men også de andre fag behandles samvittigshedsfuldt.

Når du er færdig med gymnasiet vælger du atlæse svagstrøms ingeniør, gerne med speciale i protokoller, algoritmer og netværk. Igen gør du arbejdet ordentligt.

Herefter bør du søge arbejde med netværk, administration og sikkerhed. Mens dette sker kan du tage de nødvendige certificeringer, f.eks. MCSE/MCSA, LIP, GCFW, CPSA, CPSM, CPSP, CISSP osv osv.

Du skulle nu være klar til at løse opgaven
Avatar billede bufferzone Praktikant
03. april 2005 - 01:17 #4
Læs denne artikle for flere oplysninger

http://www.eksperten.dk/artikler/489
Avatar billede popsy Novice
03. april 2005 - 01:45 #5
Undskyld, men jeg flækker altså af grin her Bufferzone :D
Avatar billede maow_mafas Nybegynder
03. april 2005 - 11:17 #6
takker, takker