Avatar billede Slettet bruger
02. april 2005 - 21:25 Der er 1 løsning

Download af billeder via browser.

Kort og godt - kan man downloade billeder via browseren på en IPAQ hx2750.

PDA'en kører Pocket PC 2003 - og det er derfor - naturligvis - Windows Internet Explorer der bruges som browser.

Hvis jeg er inde på en side, hvor der linkes til små videoklip - kan jeg fint downloade ved at trykke på linket.
Åbner/viser jeg derimod et billede på PDA'en får jeg ikke mulighed for at gemme den.
Hvis jeg "højreklikker" på billedet får jeg følgende muligheder:

- Select All Text
- Refresh Page
- Add to Favorites

.. men altså ikke mulighed for at vælge: Save as..

Findes der et utility der kan klare det - evt. en anden browser, hvor man får denne mulighed?
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2005 - 18:04 #1
Snuppede de ønskede billeder i mappen Temporary Internet Files på PDA'en...

Var dog rart, om man kunne gemme direkte fra browseren...