Avatar billede kasper_dk Nybegynder
02. april 2005 - 18:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sikring af udønskede e-mail

Hej

Når jeg åbner min e-mail. Så åbnes mailen automatisk i vinduet, samt jeg kan ikke slette mails uden de åbnes

Hvordan ændre jeg opsætning

Tak på forhånd
Avatar billede foodear Praktikant
02. april 2005 - 18:15 #1
vis>,layout>fjern markering i "vis indholdsrude"
Avatar billede kasper_dk Nybegynder
02. april 2005 - 18:19 #2
feltet er gråt og man kan ikke ændre det..men der er heller ikke et flueben i vis indholdsrude.

Er åben over for andre foreslag. Brugen Outlook express som mail program
Avatar billede lx2ba Novice
06. april 2005 - 10:29 #3
Gå i OutlookExpress (Indbakke).

"Du kan ændre størrelsen på indholdsruden og meddelelseslisten ved at pege på delelinjen mellem de to, indtil en dobbeltpil vises og derefter trække delelinjen op eller ned." (citat fra hjælpefunktionen i OE6)

Når du har gjort det, - altså trukket delelinjen helt ned, så kan du få adgang til menupunktet Indholdsrude. Så er det bare med at vælge  :<]
Avatar billede foodear Praktikant
08. april 2005 - 09:17 #4
takker