Avatar billede ymez Nybegynder
02. april 2005 - 14:17 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Pop op-vinduer i Explorer.

Jeg ønsker at pop-op vinduerne skal komme. Så jeg har valgt "Tillad pop op-vinduer", men når der kommer et pop op-vindue, så popper det op, men der er ikke noget i det. Så det virker altså stadigvæk ikke.
Er der andre der har haft samme problem, og evt. fundet en løsning på det?
Jeg har Interner Explorer 6.0 installeret.
Avatar billede kalp Novice
02. april 2005 - 14:32 #1
Prøv at slukke for din firewall og ellers

tryk funktioner->internet indstillinger-> sikkerhed og sæt den til lav.
Avatar billede ymez Nybegynder
02. april 2005 - 14:39 #2
Kalp: Det hjælp desværre heller ikke. Vinduet popper godt nok ok, men der er ikke noget i det.
Avatar billede ymez Nybegynder
02. april 2005 - 14:39 #3
Mente:
Kalp: Det hjælp desværre heller ikke. Vinduet popper godt nok op, men der er ikke noget i det.
Avatar billede kalp Novice
02. april 2005 - 14:40 #4
Har du noget andet end firewall installeret? noget andet som beskytter din pc når du surfer?
Avatar billede haverslev Novice
02. april 2005 - 14:43 #6
Sidste link desværre 2 gange, skulle have været denne:
http://www.java.com/en/download/windows_automatic.jsp
Avatar billede ymez Nybegynder
02. april 2005 - 15:01 #7
Haverslev: Til at starte med, vil jeg lige sige, at jeg jo ingen gang kan klikke på de links du har sendt. Da det jo er det, som der ikke virker. Men jeg kunne jo kopiere url over i en ny browser.
Jeg har opdatere min jave, det hjalp desværre ikke.
De links der er fra windows, skriver desværre ikke om mit problem, men blot hvordan det burde virke, og det har jeg jo gjort. Altså valgt "tillad pop op-vinduer".

Håber der nogle som har nogle gode ideer :o)
Avatar billede kalp Novice
02. april 2005 - 15:06 #8
http://www.fbeej.dk/Programmer/iereg.zip
Udpak den og kør den udpakkede fil. genstart og se om det hjælper
Avatar billede haverslev Novice
02. april 2005 - 15:06 #9
Du skal lige svare på det kalp spørger om : 14:40:31
For det tyder ikke på, at problemet er pop-up, idet det jo også er links der er galt med
Avatar billede ymez Nybegynder
02. april 2005 - 15:37 #10
Kalp: Mange tak. Det virker nu, efter jeg kørte den fil.
Skriver du et svar, får du points :-)

Også mange tak til haverslev, for din gode forslag :-)
Avatar billede kalp Novice
02. april 2005 - 15:47 #11
Jeg ligger et svar:) og selv tak:))