Avatar billede videosmeden Nybegynder
01. april 2005 - 11:41 Der er 2 kommentarer

Partnere (2-3) søges

Et ca. 17 år gammelt firma med produktion af både film, Tv Programmer / nyheder, Musikvideoer og udvikling af webportaler - til andre og med egen drift, søger 2 ell. 3 kompagnoner.

De nye kompagnoner vil indgå som ligevægtige medejere og skal dermed også deltage i det daglige arbejde.

jeres jobområde bliver :
1.  Salg, Ølonomi & Administration
2.  Web, design, udvikling & Drift.
3.  Video, Fra manus til færdig produktion.

du/i er supergode til jeres arbejdsområde og ved at det tager mindst 60 timer pr. uge, at drive et firma af denne type.

----------------------------
Alle de dybere og relevante oplysninger vil du kun få på et personligt møde, med mig.

Hvis du vil sende mig mere personlige spørgsmål eller oplysninger, kan du sende dem til :
                              VideoSmeden (Snabel a) hotmail.com
vi kan så aftale nærmere derfra.

Du skal selvfølgelig regne med at du skal investere et mindre kontant beløb, men det er ikke det vigtigste.
Avatar billede cybermike Nybegynder
01. april 2005 - 16:19 #1
Jeg er intresseret i at hoere mere, email: ekim@unifix.org , msn: ekimrebyc@hotmail.com CV: http://www.cybermike.dk
Avatar billede videosmeden Nybegynder
02. april 2005 - 13:13 #2
Hej CyberMike
Send din Post adresse til overstående Hotmail, så vil jeg sende dig noget mere info.

Mvh..