Avatar billede EIHP Juniormester
31. marts 2005 - 14:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sæt alle opsætninger til standard

Jeg har Tweak'et, og brugt en masse optimerer software.. nu står jeg i det problem, at meget af det kan jeg ik undo.. :( så findes der ik en måde, så xp selv retter til standard?
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. marts 2005 - 15:47 #1
Lav en systemgendannelse til før du tweakede.
Avatar billede EIHP Juniormester
31. marts 2005 - 16:03 #2
Ja.. det kan jeg også virkelig bruge nu..
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. marts 2005 - 16:25 #3
start - programmer - tilbehør - systemværktøjer - systemgendannelse - gendan til før tweak.

HVAD kan du virkerlig ikke bruge?????
Avatar billede xbla Nybegynder
01. april 2005 - 06:43 #4
Hvis systemtgendannelse ikke virker så er der kun en vej - boot fra cddrevet med winxp cd'en i og lav en repair.
Næste gang du optimerer så lav et gendannelsespunkt med systemgendannelse.
Avatar billede xbla Nybegynder
02. april 2005 - 00:45 #5
Du kan også fremover anvende eet program til optimering frem for flere forskellige programmer.Så har du bedre kontrol med  hvordan du "optimerer". Jeg har selv haft stor glæde af TUNEUP som netop er et program der kan klare det hele og ikke mindst tillader dig at fortryde de fleste indstillinger.
Men brug det med omtanke. http://www.tune-up.com/