Avatar billede jebru Nybegynder
30. marts 2005 - 23:02 Der er 1 kommentar

Stavekontrol på brugt PC

Jeg har købt en brugt PC og er lidt i tvivl om hvad der ligger på af stavekontrol?

Den er installeret med XP og Office 2003 Pro, ser ud til det er en engelsk version.

Hvordan skifter jeg mellem stavekontrollerne såfremt der er flere i f.eks Word.

Hvad hedder filerne der indeholder stavekontrollen egentligt?

Mvh Jebru
Avatar billede jkrons Professor
30. marts 2005 - 23:25 #1
Stavekontrolfilerne hedder noget med .LEX.

Normalt er der fransk og engelsk stavejkontrol i en engelsk version, dansk og engelsk i en dansk version.