Avatar billede krab Praktikant
30. marts 2005 - 18:27 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Dell X30 pda sync software!

Hey Eksperter!

Jeg har li fået mig en Dell X30 PDA.. men har fundet ud af at jeg vidst ikk fik noget sync software med, da jeg købte den brugt.. Er der nogle der ved hvor jeg kan downloade så noget henne?? evt. på Dell's hjemmeside, sys bare ikk lige jeg kan finde det!
Avatar billede Spotgun Seniormester
30. marts 2005 - 18:56 #1
Der er ikke noget software til X30'eren, når man søger på dell's site. Der er kun lidt drivere osv, og ikke noget til at synchronisere med.

Så enten må du ha' fat i den du har købt den fra, eller evt. ringe til dell og høre dem ad hvad det koster for at få en ny cd med softwaren på.
Avatar billede dennisbj Nybegynder
30. marts 2005 - 23:36 #2
øh skal man ikke bare bruge m$ sync eller det skal man måske ikk til de profit producenter som dell
Avatar billede Spotgun Seniormester
31. marts 2005 - 08:22 #3
Det kunne da egentligt godt være. Prøv at hente den her: http://www.microsoft.com/windowsmobile/downloads/as-eula_da38.mspx
Avatar billede krab Praktikant
31. marts 2005 - 09:37 #4
Hehe.... jo, brugte også bare det fra m$... men tak for hjælpen, hvis vil ha point, sp læg lige et svar!
Avatar billede Spotgun Seniormester
31. marts 2005 - 09:46 #5
svar
Avatar billede dennisbj Nybegynder
31. marts 2005 - 10:58 #6
tsk tsk og mig som troede det var mig der kom med svaret
Avatar billede Spotgun Seniormester
31. marts 2005 - 10:59 #7
Du har jo stadig mulighed for at få del i pointene...
Avatar billede dennisbj Nybegynder
31. marts 2005 - 11:03 #8
hehe ej det var en joke ;)
Avatar billede krab Praktikant
31. marts 2005 - 12:15 #9
I kan bare svare alle... :) Det er jo mig der har dummet mig... gæller bare om at tænke sig om :D