Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2005 - 15:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

tabel kun på en side.

Hvordan "bremser" man tabellen, så den blir på første side?
det virker tilsyneladende ikke med sektionsskift eller sideskift, og jeg kan ikke finde nogen "knap" til fast tabelstørrelse.
Avatar billede frezzer81 Nybegynder
30. marts 2005 - 16:52 #1
Ved ikke om jeg er helt med på hvad problemet er. Hvis du har brugt "indsæt tabel" knappen og valgt hvormange kolonner og rækker der skal være, så er det bare at trykke med musen et sted under tabellen, hvis du bare stiller din markør bag tabellen og trykker enter vil den bygge en ny række.

En anden måde du også kunne gøre det på er at lave din tabel i excel og bare copy/paste det over i dit word dokument.
Avatar billede sharkman Nybegynder
30. marts 2005 - 19:34 #2
Du kan evt. lave den i en tekstboks
Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2005 - 21:02 #3
Det er ikke sådan.
Jeg lærte en gang, hvordan man låste sektioner, men jeg kan ikke få det til at virke. Tænker videre selv.
Avatar billede rvm Nybegynder
31. marts 2005 - 08:03 #4
Du kan ikke låse en tabel, så man ikke kan indsætte nye rækker, men du sætte rækkehøjden til en fast størrelse, så det der fyldes i de allerede oprette rækker ikke får tabellen til at blive større. Ellers er der kun teksboksen tilbage.
Avatar billede sharkman Nybegynder
31. marts 2005 - 22:26 #5
prøv at indsætte formularfelter og beskyt dokumentet efterfølgende - så kan du kun hoppe mellem de eksisterende formularfelter og andre kan kun udfylde disse - ikke tilføje flere rækker.
Højreklik et tomt sted på menulinien, vælg værktøjslinien Formularer...