Avatar billede the-fedtmule Nybegynder
30. marts 2005 - 14:13 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Drvier til ecs p4s5a/dx+ mainboard

Jeg har lige formaterede min computer og geninstalleret mit windows xp.

Men nu er der 3 ting inde i enhedshåndteringen, som står under andre enheder med gule spørgsmålstegn ved: Mutimedielydkort, Skærmkort (VGA-kompatible) og USB-controller.
Jeg har brug for driver til disse tre ting, men jeg kan ikke lige finde nogle.

Jeg har et fundet et link til til mit mainboard på producentens hjemmeside: http://www.ecsusa.com/products/p4s5a_dx_plus.html

Mit grafik kort er et Nvidia GeForce fx 5600 256mb.
Hvis nogen også kunne give mig et link til den nyste driver til mit grafikkort, ville jeg være meget taknemmelig.

Jeg er på efterskole lige nu, og de cd'er jeg fik med, da jeg købte mit mainboard ligger der hjemme.

Tak for enhver hjælp.
Avatar billede articfruit Nybegynder
30. marts 2005 - 14:24 #1
kør en win update... så kommer din usb og sikkert også lydkort til at virke... USB kommer sikkert med service pack 1.

Grafikkort-driver kan du hente her
Avatar billede articfruit Nybegynder
30. marts 2005 - 14:26 #2
Avatar billede articfruit Nybegynder
30. marts 2005 - 14:28 #3
Det er usb 2.0 der er på dit board, og driveren hertil kommer sammen med service pack 1. til XP. Lydkort driveren kan du 99% sikkert også hente med ned via windows update, under drivere.
Avatar billede the-fedtmule Nybegynder
31. marts 2005 - 14:32 #4
jeg kan ikke finde et sted, hvor jeg kan downloade service pack 1 på dansk. Jeg har været inde på windows update, men jeg kan ikke finde den...
Avatar billede articfruit Nybegynder
31. marts 2005 - 15:12 #5
højreklik på denne computer og vel egenskaber, hvad står der under versionen af windows XP? Der der nogen service pack der?
Avatar billede the-fedtmule Nybegynder
31. marts 2005 - 19:09 #6
Jeg har fundet service pack 1 til dansk windows xp. Men multimedielydkort og USB-controller er stadig ikke installeret...
Avatar billede articfruit Nybegynder
31. marts 2005 - 19:16 #7
ok, i enhedshåndtering klikker du på det gule udråbstegn ved usb'en og siger opdater driver, vælg automatisk, nu skulle den selv finde de rigtige drivere til den... :o)
Avatar billede the-fedtmule Nybegynder
31. marts 2005 - 19:35 #8
Mange tak nu virker min USB... Men mit multimedielydkort er stadig ikke installeret, og jeg har prøvet at gøre det samme ved den...
Avatar billede articfruit Nybegynder
31. marts 2005 - 20:08 #9
http://www.ecs.com.tw/ECSWeb/Downloads/ProductsDetail_Download.aspx?detailid=39&DetailName=Driver&DetailDesc=P4S5A/DX+(5.1A)&MenuID=0&LanID=0

prøv lige at hente lyddriveren herfra og installere den via setup programmet der følger med...
Avatar billede the-fedtmule Nybegynder
31. marts 2005 - 20:21 #10
Yes nu virker det... Tak for dn hjælp...