Avatar billede daiz Nybegynder
28. marts 2001 - 21:27 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Irriterende mails

Nu har jeg været med herinde i over 2 år og jeg bruger denne service, når min egen lille hjerne slår fra.

Jeg har ikke andet end positive ting at sige om eksperten og lader derfor denne \"slik røv\" intro stoppe.

Jeg er bare lidt træt af at man skal huske at klikke email reminderen fra, hvergang man ser, stiller eller svarer på et spørgsmål.

Det er vel ikke hos brugerne du skal reklamere for eksperten.dk?

selvfølgelig skal eksperten.dk huske brugerne på at de har spørsmål oprettet, men de kan vel huske det indtil den får et svar ellers er det vel mulighed for noget tidsindstillet reminder eller noget.

Jeg er bare lidt træt af at have op til 10 mails i min postkasse om dagen fra eksperten.dk :)

Keep up good work :)
Avatar billede htx98i17 Professor
28. marts 2001 - 21:29 #1
10 mails ? hehe
jeg får nok 50-100 om dagen :-)
Avatar billede parazite Nybegynder
28. marts 2001 - 21:29 #2
Indstillinger > Send kun en mail pr. kommentar eller noget i den stil. :o)
Avatar billede smms Nybegynder
28. marts 2001 - 21:31 #3
lav en regel der sletter eller lægger dem i en mappe for sig selv
Avatar billede hotpop Novice
28. marts 2001 - 21:31 #4
Indstillinger > Send kun én E-mail til mig, når der er indlæg jeg ikke har set i de spørgsmål, hvor jeg deltager.
Avatar billede parazite Nybegynder
28. marts 2001 - 21:32 #5
Og 10 mails om dagen er altså ikke slemt... får ~150 dagligt. :o)
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
28. marts 2001 - 21:33 #6
10 mails??? *GGG* jeg får pt. 130 mails om dagen herfra :)
Avatar billede daiz Nybegynder
28. marts 2001 - 21:35 #7
Nu glemte jeg igen at fjerne afkrydsningen og vupti mange mails :(((

Jo jeg kan god lave en regel, men da jeg bruger mange mail klienter (Messenger, ICQ, Hotmail, Min skole og WAP) og da det kan være der er andre end mig der ikke kan finde ud af at lave regler i deres klienter, mener jeg at det ville være bedre at gøre noget fra Eksperten.dk\'s side.
Avatar billede daiz Nybegynder
28. marts 2001 - 21:38 #8
En løsning kunne være at lave funktionen omvendt, man skulle MARKERE, ikke afmarkere, for at få mails :)
Avatar billede parazite Nybegynder
28. marts 2001 - 21:45 #9
daiz : Tror at 98% af brugerne er interesserede i at få mails, når der er nyt i spm. - ikke omvendt. :o)
Avatar billede zhark Nybegynder
28. marts 2001 - 21:48 #10
hotpop>>
Den læste jeg for nogle dage siden og troede bare jeg havde overset den under \"indstillinger\", men - det ændre ikke en hulens fis
Avatar billede prodic Mester
28. marts 2001 - 21:51 #11
Hvis du er træt af alle de \"mange\" mails, så brug den løsning der hedder 1 mail per spørgsmål under dine indstillinger.

Uden den endte jeg nok hurtigt på de +200 mails.
Nu uden den...kun ca. 70

Den hedder følgende under dine indstillinger :
Send kun én E-mail til mig, når der er indlæg jeg ikke har set i de spørgsmål, hvor jeg deltager.
Avatar billede daiz Nybegynder
28. marts 2001 - 21:52 #12
Parazite > 98 % ????? Jeg kræver en omtælling :)
Avatar billede daiz Nybegynder
28. marts 2001 - 21:55 #13
Det er stadig mange efter min menning, men jeg kan vel overleve :)

GAd vide, hvem der skal have pointsne :)
Avatar billede parazite Nybegynder
28. marts 2001 - 21:56 #14
daiz : He, det får du ikke, for JEG vil være præsident! ;o)
Avatar billede daiz Nybegynder
28. marts 2001 - 22:07 #15
Ok parazite du får alle pointse så, regner jeg med at se dig på toppen af bjerget over ericjacobsen i morgen :)
Avatar billede daiz Nybegynder
28. marts 2001 - 22:08 #16
Tja det kan jeg jo ikker eftersom du ikke har svaret !
Avatar billede parazite Nybegynder
28. marts 2001 - 22:08 #17
*LoL* Taktak! :o)
Avatar billede parazite Nybegynder
28. marts 2001 - 22:09 #18
Argh! Smed et svar, men for sent! :o(

hotpop : GIV MIG MINE POINT! *LOL*