Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
29. marts 2005 - 18:08 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvilket CMS er det bedste (PHP)?

Hvilket PHP-baseret CMS er det bedste I kender? Det skal helst være gratis, men koster det lidt, gør det heller ikke noget...

Det skal:

- være brugervenligt
- have forum/gæstebog
- kunne ændres designmæssigt
- være reklamefrit

Jeg har minimalt kendskab til Mambo og PHP-fusion, men har ikke prøvet nogen af dem

DGP
Avatar billede aros Nybegynder
29. marts 2005 - 18:12 #1
jeg kan helt klart anbefale etomite www.etomite.org, det er let at sætte op, du kan lave designet helt som du vil have det, og du kan nøjes med at have de funktioner du skal bruge.
Og hvis der mangler en funktion, er det rimelig hurtigt at tilføje, hvis du kan en smule php
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
29. marts 2005 - 18:31 #2
aros> Har du lavet en side med etomite? Så ville jeg meget gerne se den :)

Hvad er de negative ting ved etomite - for der må da næsten være nogle?

DGP
Avatar billede b_ball Nybegynder
29. marts 2005 - 19:00 #3
Jeg kan helt klart anbefale mambo CMS. du finder det på www.mamboserver.com

Jeg har selv lavet www.webwake.dk i mambo.

Hvis du vil have det bedste skal du benytte typo3, men det er meget avanceret.
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
30. marts 2005 - 13:16 #4
Så har jeg sat en side op med Etomite... Jeg er naturligvis ikke færdig, men det virker som om, det er rimeligt let at bruge...

DGP
Avatar billede b_ball Nybegynder
30. marts 2005 - 13:25 #5
Hvis jeg var dig ville jeg også tage et kig på mambo...
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
30. marts 2005 - 17:20 #6
b ball> Det vil jeg gøre... En af mine venner er ved at sætte en side op med Mambo, så jeg vil også spørge ham til råds.

Er du en af de tre, der arbejder for Webwake?

DGP
Avatar billede b_ball Nybegynder
30. marts 2005 - 21:01 #7
Ja det er jeg... Det er mig der er Niklas
Avatar billede wanze Nybegynder
09. april 2005 - 19:49 #8
Drupal er der mange muligheder i, og er ekstremt nemt. Derudover at Typo3 kanont, hvis man ynder at bruge lidt tid på det.