Avatar billede buxxy Praktikant
29. marts 2005 - 16:43 Der er 27 kommentarer og
1 løsning

HP-Awards.dk gives væk. GRATIS

Hej.

Jeg ejer hp-awards.dk, og vil give sitet væk (grundet tidsmangel)

Jeg ønsker at give sitet, til en´ der vil fortsætte "projektet" ,samt der har rimelig forstand på hjemmesider...

Sitet er betalt for et helt år frem ( blev betalt for et par mnd. siden )  -  Er hosted ved Web10.dk

Er DU interesseret, post da venligst et indlæg..

Dertil skal siges, at sitet bliver IKKE givet til en´ der ikke har forstand på hjemmesider..

Mvh,
Buxxy.
Avatar billede wickedd Juniormester
29. marts 2005 - 16:46 #1
Hvor mange point får jeg for at købe det?  ... Ej helt seriøst, prøv shark istedet.
Avatar billede buxxy Praktikant
29. marts 2005 - 16:48 #2
Hehe, hvis du ser efter, er det ikke til salg, men blot til overtagelse :-)
Avatar billede wickedd Juniormester
29. marts 2005 - 16:51 #3
Ah ok, jeg er åbenbart blind også :) Kigger lige forbi igen
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
29. marts 2005 - 17:02 #4
er interesseret...ser lige siden 2sec.
Avatar billede buxxy Praktikant
29. marts 2005 - 17:03 #5
helt oki
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
29. marts 2005 - 17:05 #6
den kunne jeg da godt tænke mig....:)
siden ser flot ud...men forældet og lidt for firkantet...jeg kunne godt tænke mig at lave siden flot !
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
29. marts 2005 - 17:06 #7
hvad med reklamerne ?
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
29. marts 2005 - 17:07 #8
jeg har før lavet hjemmesider i HTML CSS PHP osv
Avatar billede wickedd Juniormester
29. marts 2005 - 17:20 #9
Sort er nok ikke lige min stil, ligner også noget phpbb agtigt noget.
Måske man kunne lave et nyt design der ligner noget prof. agtigt ....

Selvom det er fint (rigtig fint) at du giver domæne og webhotel ud, så er det nok ikke noget for mig - Jeg er doven, og det ser ud til at være alt for meget arbejde...

Hvad er siden kodet i? Hvilken db er der brugt? Er der meget javascript? (så det allerede på forsiden)
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
29. marts 2005 - 17:21 #10
jeg er frisk....lige en sag for mig...hehe har lige givet mit gamle site væk til en ven !
Avatar billede buxxy Praktikant
29. marts 2005 - 17:24 #11
hmm visual...  Hvis du vil have den, kan du lave om på den, lige så meget du vil - blot konceptet med at give awards ud, fortsætter er jeg glad :-)
Avatar billede buxxy Praktikant
29. marts 2005 - 17:26 #12
Hej wickedd..

Siden er lavet, stort set i html+java.
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
29. marts 2005 - 17:28 #13
iorden...jeg forståre udemærket konceptet ;)
har du en e-mail eller msn ?
Avatar billede buxxy Praktikant
29. marts 2005 - 17:28 #14
Mht. reklamerne  ( visual ) dem kan du bare udskifte - Pt. er det jo mig der tjener, hver gang nogle "klikker" på dem.

Du skal blot søge på ny, om retten til at reklamere på sitet. ( i dit eget navn selvfølgelig)
Avatar billede buxxy Praktikant
29. marts 2005 - 17:29 #15
Hej igen visual

Min e-mail er : robertholm@esenet.dk
Avatar billede buxxy Praktikant
29. marts 2005 - 17:31 #16
Du kan jo bare skrive over msn, hvis det er..
Avatar billede wickedd Juniormester
29. marts 2005 - 17:31 #17
Tror det vil gavne siden at der kommer et nyt design (lysere, rundere), og at der ikke bliver brugt så meget javascript, helst intet - Så hellere lave hele svineret forfra med PHP, sådan at det er kompatibelt med alle browsere.
Avatar billede buxxy Praktikant
29. marts 2005 - 17:33 #18
Enig, enig - wickedd..  -  blot har jeg ikke tiden, og lysten mere :-)
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
29. marts 2005 - 17:34 #19
nu har jeg tilføjet dig til msn så bare log på ;)
Avatar billede wickedd Juniormester
29. marts 2005 - 17:34 #20
Er der nogen omkostninger vi ikke får at vide?
Avatar billede wickedd Juniormester
29. marts 2005 - 17:35 #21
Hvor mange besøgende er der om dagen? Hvad koster det for alle de billeder at blive vist fra andre sider af?
Avatar billede buxxy Praktikant
29. marts 2005 - 17:42 #22
Koster intet - man tjener på det..

Anyway - tror visual skal have sitet..
Avatar billede wickedd Juniormester
29. marts 2005 - 17:50 #23
Held og lykke til Visual, lad os håbe du ikke blivers snydt :)
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
29. marts 2005 - 18:32 #24
det er jeg ikke men kan du ikke lige logge på msn igen buxxy...skal lige have koden til statistik...
Avatar billede buxxy Praktikant
29. marts 2005 - 18:40 #25
Jeps finder den lige :-)
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
29. marts 2005 - 19:33 #26
jeg er online nu på msn ellers i morgen fra klokken 15 ;)
Avatar billede buxxy Praktikant
08. maj 2005 - 21:42 #27
Laver du lige et svar også, så tråden kan blive lukket ?
Avatar billede buxxy Praktikant
23. juni 2005 - 00:59 #28
Gider ikke vente længere.