Avatar billede kasperjensen Nybegynder
28. marts 2005 - 17:29 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Ide - ala biludlejning - gode råd tak

Hej jeg syntes at, jeg har fået en sjov og god forretnings ide.
Men har brug for at høre hos nogle som evt. har lidt tjek på branchen biludlejning mm.

håber at høre fra nogle.

vh
kasper
Avatar billede fxj Juniormester
29. marts 2005 - 18:58 #1
Hvad er det du vil vide ??
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
29. marts 2005 - 19:28 #2
Jeg har en ide, og vil høre om den kan blive en virkelighed (forretning)
Avatar billede triple-x Nybegynder
29. marts 2005 - 19:42 #3
jamn jo lidt svært at vurdere om din ide er god når du ik fortæller om din ide?
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
29. marts 2005 - 19:47 #4
Tja, det er lidt ærgeligt at udbasere hele ideen for offentlige skue. men hvis der er nogle som er int i at høre, så kan de jo skrive til min mail kasperkejser@hotmail.com

Men det omhandler biludlejning, men billigt grundet anden indtægt parrelelt ved siden af.
Avatar billede Hald Praktikant
04. april 2005 - 15:00 #5
Ved ikke om det vi mailede om gav dig et svar på en måde, men nu har du muligheden for at afvise eller godkende det :-)
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
04. april 2005 - 15:01 #6
jo, sorry. jeg godkender, og acceptere mit nederlag med min ide *G*  men ellers tak for respons og mail-tur-retur

kasper
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. april 2005 - 15:03 #7
og så var der lige den der regel om at man ikke må give point for ting uden for eksperten ;)
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
04. april 2005 - 15:06 #8
øhh...han har hjulpet mig, men skal det stå på siden så?, så beklager jeg da...  men nu er de points delt ud...men skal huske til anden gang.
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. april 2005 - 15:07 #9
Jep, løsningen skal være tilgængelig for alle brugere :) men ja for mig er det også ligemeget om han fik point eller ej, bare så du husker den regel til en andengang
Avatar billede Hald Praktikant
04. april 2005 - 15:32 #10
vi kan jo evt godt lufte ideen og mit feedback nu da det er gået i sænk