Avatar billede jes_petersen2 Nybegynder
27. marts 2005 - 23:00 Der er 6 kommentarer

International kortløsning

Jeg leder efter en løsning (ikke PBS) til onlinebetaling. Det er vigtigt, at løsningen tillader forudbetalte services, dvs. at kunden køber "credits" som kan bruges til at købe de services, vi udbyder. Dermed er WorldPay sorteret fra.

Det er vigtigt, at det er en stabil og troværdig løsning.

Håber på positive resultater..
Avatar billede areon Nybegynder
28. marts 2005 - 09:29 #1
Hvad med payPal. Kan det ikke bruges? Her kan du selv bestemme hvad og hvormeget der overføres..  Du skal self have en Merchant account.
Avatar billede triple-x Nybegynder
28. marts 2005 - 09:31 #2
jeg ville passe lidt på med paypal, mange danskere har haft problemer med at få deres penge ud fra paypal.
Avatar billede areon Nybegynder
28. marts 2005 - 09:43 #3
Triple det var før de indførte nyt overførelsessystem til de danske banker.. Dog har jeg aldrig haft problemer men jo før skulle man benytte sig af en speciel bank.
midtbank, danskebank, nordea, størrebanker generalt..
Avatar billede triple-x Nybegynder
28. marts 2005 - 09:45 #4
jeg har aldrig selv benyttet det så min viden om det er kun basseret ud fra nyheder og andres erfaring med det.

Vidste ikke de havde indført et nyt system, og hvis det virker  er det jo bare super.

Se bort fra min kommentar Jes petersen2
Avatar billede areon Nybegynder
28. marts 2005 - 09:53 #5
:)
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
28. marts 2005 - 16:25 #6
Der er fx denne side du kan læse før du sætter dig over paypal  http://www.paypalsucks.com/

ellers findes der også egold www.egold.com