Avatar billede beelzebul Nybegynder
27. marts 2005 - 21:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

korrekte download/uploads hastigheder?

Lige et spørgsmål:)
Hvad bør download og upload hastighederne være, for en 2megabit forbindelse?
(128 upload, tror jeg)

jeg har kørt et program der siger hastighederne er:
Dl: 170 KByte/sek
Ul: 14 KByte/sek

er dette rimelige hastigheder??
Avatar billede des_84 Nybegynder
27. marts 2005 - 21:06 #1
Så har du også en 2048/128 Kbit forbindelse.
Din DL måtte gerne være højere da den gerne skulle kunne køre med 200 KByte/sec.
Dette forudsætter så også at der ikke er knas på linjen, og at du ikke har flere kilometer hen til jeres lokale teleboks.

Da jeg havde sådan en forbindelse kørte den med 212 KByte/sec DL og 13 KByte/sec UL
Avatar billede beelzebul Nybegynder
27. marts 2005 - 21:09 #2
mange tak...
Så skulle det helst ikke være der problemet ligger med at lagge i cs ol:)