Avatar billede ibleif Nybegynder
27. marts 2005 - 20:43 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Billig SMS gateway?

Hej alle..

Ville bare lige høre om nogen havde erfaring med en billig og god sms-gateway. Jeg er stadig lidt usikker på hvor mange SMS jeg skal sende pr. måned, men kan se at priser på OVER 50 øre pr. stk hurtigt bliver rimelig dyrt.

Lad mig høre jeres erfaringer ?

På forhånd tak!

// Ibleif
Avatar billede triple-x Nybegynder
27. marts 2005 - 20:55 #1
kig nærmere på www.smsas.com og www.acomma.dk
Avatar billede ibleif Nybegynder
27. marts 2005 - 21:02 #2
Jeg glemte måske at sige at jeg regner med at skulle sende til folk undenfor Danmark´s grænser... Hvis folk kender nogle udenlandske evt.

// Ibleif
Avatar billede triple-x Nybegynder
27. marts 2005 - 21:04 #3
der må jeg desværre melde pas, held og lykke
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
28. marts 2005 - 16:21 #4
Du kan bruge dem her http://www.clickatell.com/
Avatar billede ibleif Nybegynder
30. marts 2005 - 14:58 #5
kasperjensen: Har du nogen erfaring med dem? Eller bare fundet dem via en god omgang søgning?

// Ibleif
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
30. marts 2005 - 15:25 #6
Begge, jeg fandt dem til en Normand jeg kendte på et tidspunkt, og han sagde at de var gode og med hurtig respons.
Må dog sige at, personligt kender jeg dem ikke.
Men kontakt dem og de er helt sikkert glade for at hjælpe dig.
Avatar billede ibleif Nybegynder
30. marts 2005 - 19:18 #7
Ok. Tak for svaret. Jeg sammenligner dem lige nu med et norsk firma www.pswin.com. Så må vi se hvilket der bedst kan hjælpe med min situation!

// Ibleif
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
30. marts 2005 - 19:48 #8
Håber ihvertfal du finder dig et godt firma. og giv dig lige til kende med hvad for et du har taget og om de er billige. Da jeg måske skal bruge en sms gateway senere hen.
vh
kasper