Avatar billede onetime Nybegynder
27. marts 2005 - 12:42 Der er 10 kommentarer

Hvor finder man den billigeste pc.

Skal have en ny pc. Med min. 2.9 ghz, 1024 ram , 120 Gb hd. og et godt grafikkort, (helst radeon)
Hvor skal man kigge??
nogle som kan hjælpe mig??
Avatar billede kingomand Novice
27. marts 2005 - 12:56 #1
Du kan prøve at se her  www.yellow-pc.dk  ( konfirmations pc )
Måske ikke det allerbilligste men kvalitet, og
også billig.
Avatar billede ripoff Nybegynder
27. marts 2005 - 12:59 #2
hej

Hvis du ikke ønsker at samle en pc selv, kan du istedet se på denne fra TDC butikken. Ret stor pc til ok pris efter min mening. Bemærk gratis levering.
http://tinyurl.com/6fnfs

eller denne her som dog kun har 512 ram, men ram klodser er billige p.t så det kan du jo bare købe ekstra.
http://tinyurl.com/7xv98
Avatar billede ebe Praktikant
27. marts 2005 - 13:16 #3
Avatar billede aoos Nybegynder
27. marts 2005 - 14:23 #4
www.EDBpriser.dk og saml din egen, det er ikke så svært, gjorde det selv for en stykke tids siden....
Avatar billede summer Mester
27. marts 2005 - 14:33 #5
Nu er prisen jo relativ og du skriver ikke hvor meget. ALDI har en Medion på tilbud i næste uge: http://www.aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_13/P_OFF01.HTM
Så meget får du ikke så billigt andre steder.
Avatar billede casemodding Nybegynder
27. marts 2005 - 14:41 #6
nej hør nu lige her:

først skal vi have at vide hvad du skal bruge den til ????
hvis spil osv så ville jeg gå efter amd's cpu'er da de yder meget mere en intels....
og det med radeon kort så vil jeg helt klart anbefale geforce 6600 gt et SUPER godt kort til en billig pris !!!!
angående harddsik syntes jeg du skulle vælge en maxtor hdd.....
de er både gode og billige.... der er ikke så meget at sige der....
men nævn lige dine behov så kan jeg prøve at søge efter en pc !!!!
Avatar billede casemodding Nybegynder
27. marts 2005 - 14:43 #7
skal også lige vide om du vil have PCI express ?????
hvis du skal bruge den til spil vil JEG HELT KLART ANBEFALE PCI express....
og hvis du ikke skal bruge den til spil vil jeg stadig anbefale pci express da agp bliver forældet.... - og så koster pci heller ikke så meget som agp
Avatar billede onetime Nybegynder
19. april 2005 - 13:57 #8
tak summer, købte 2  : ) nice ps'er. læg et svar
Avatar billede onetime Nybegynder
11. februar 2006 - 02:19 #9
tak summer, købte 2  : ) nice ps'er. læg et svar
Avatar billede summer Mester
28. marts 2008 - 07:58 #10
Lukketid??