Avatar billede octo Nybegynder
27. marts 2005 - 04:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

PDA og telefoni?

Er det ikke noget med et specielt kort man skal bruge hvis ens PDA ikke har GSM netværk i sig?

Venlig Hilsen Octo
Avatar billede screem_brille Novice
27. marts 2005 - 04:43 #1
Ved ikke om det fåes til PDA men man kan få GSM kort til PCMCIA interface, personligt har jeg ikek set det (og det er til trods for at jeg har arbejdet som mobiltelefon tekniker)
Avatar billede badazz Novice
27. marts 2005 - 12:46 #2
Der kan godt fåes et GSM kort til Compact Flash en hurtig søgning på google gav mange resultager. du kan eventuelt kikke lidt her. http://davesipaq.com/articles/000036/ipaq_gsm_gprs_card
hvor det er en h2210 man har monteret sådan et kort i..