Avatar billede mjall0w Nybegynder
26. marts 2005 - 23:53 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Cool fonts - Gerne kantet

Hey experts ;)

I har vel ikke link til nogle sider med nogle cool fonts.. De skal helst være kantet og kunne se pæne ud i små størrelser (skal nemlig bruge det til samurai)..

Gerne nogle font dem der er brugt i dette "theme":
http://www.samurize.com/modules/myalbum/photo.php?lid=718

Håber i kan komme med nogle fede fonts :)

Go' Påske
Avatar billede or.han Nybegynder
27. marts 2005 - 00:32 #1
http://www.dafont.com har mange fede og gratis fonte...
Avatar billede triple-x Nybegynder
27. marts 2005 - 09:09 #2
Avatar billede mjall0w Nybegynder
27. marts 2005 - 10:37 #3
I har vel ikke navnene på nogle font som kunne ligne den på linket lidt ?
Avatar billede triple-x Nybegynder
27. marts 2005 - 10:38 #4
prøv se om du ikke kan finde nogle navne ved at bruge www.myfonts.com/whatthefont/
Avatar billede or.han Nybegynder
27. marts 2005 - 12:52 #5
Den der søge ting "WhatTheFont" er meget smart, men så vidt jeg husker finder den kun fonte som kan købes og ikke gratis.
Avatar billede triple-x Nybegynder
27. marts 2005 - 12:55 #6
han skriver da heller ik de skal være gratis ;)
Avatar billede or.han Nybegynder
27. marts 2005 - 12:58 #7
på dafont.com kan du i "techno" sektionen vælge "square"
http://www.dafont.com/en/theme.php?cat=301
Der er sådan nogle kantede..
triple-x>> Ja det er sandt nok.. :D
Avatar billede mjall0w Nybegynder
27. marts 2005 - 14:58 #8
hehe nej men det må de nu meget gerne være ;) Men har kigget under det der techno og dem jeg har prøvet er ikke så flotte når de er i størrelse 8..
Avatar billede or.han Nybegynder
27. marts 2005 - 15:40 #9
Hvis de skal være så små, kan du bruge pixelfonte:
http://www.dafont.com/en/bitmap.php
Avatar billede wanze Nybegynder
28. marts 2005 - 02:37 #10
Avatar billede mjall0w Nybegynder
28. marts 2005 - 19:59 #11
Thx wanze, lige hva jeg manglede ;)
Avatar billede or.han Nybegynder
28. marts 2005 - 20:28 #12
Fedt at wanze får alle point, når jeg har opgivet en adresse til et sted med en masse kantede fonte, og wanze har jo bare fundet nogle fra det sted jeg har opgivet.
Avatar billede mjall0w Nybegynder
29. marts 2005 - 23:12 #13
sry, men kendte godt siden i forvejen og det var mere et direkte link til en bestemt font jeg spurgte om.. men hvis du gerne vil have point kan du da godt få ?
Avatar billede or.han Nybegynder
29. marts 2005 - 23:59 #14
nej det gør ikke noget.. følte mig lidt snydt, men så til næste gang så skriv i dine indlæg hvad du præcist vil have så der ik sker misforståelser... :D
Avatar billede mjall0w Nybegynder
30. marts 2005 - 08:04 #15
jo skal jeg nok ;) Men du må meget gerne få nogle point hvis det er, for så kan jeg da bare lige oprette et nyt topic ..