Avatar billede prankstar Nybegynder
26. marts 2005 - 22:44 Der er 1 kommentar

Hjælp med Flash Hjemmeside / Actionscript

Hej alle sammen på eksperten.dk

jeg er i gang med at lave en hjemmeside i programmet flash mx2004, men kan ikke få det til at funkere til en hjemmeside. jeg har lavet layoutet som du kan se på www.prankstartk.frac.dk
jeg troede der var nogen af mine venner som kunne hjælpe mig med at lave siden... men da de ikke kendte til action scriptet i mx2004 kunne de ikke hjælpe.

Altså mit spørgsmål er : Hvordan kan jeg gøre sådan at når jeg trykker på f.eks. "about me" eller "Mixed" så der kommer noget frem?

Jeg har prøvet at søge grundigt i databasen efter hjælp... men har ikke fundet noget som der kunne hjælpe. Jeg kunne godt bruge eksempler og en tutorial fra jer på hvordan det skal gøres.

jeg har prøvet askellige links men har ikke kunne bruge det pga. det er engelsk ( og jeg er ikke så godt til engelsk ) Danske links kunne være godt :)

På forhånd tak
mvh dennis k johnsen ( prankstar@gmail.com )
Avatar billede bursch Nybegynder
30. marts 2005 - 10:58 #1
Der skulle være en den tutorials:
http://www.flashkit.com/tutorials/

Ellers skulle du nok bare bruge "motion tween"