Avatar billede varmeskud Praktikant
26. marts 2005 - 19:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Database til billeder

Hej

Jeg er ude efter en måde at opbevære og fremvise mine billeder på en let og overskuelig måde.

Havde følgene i tankerne.

Hoved meny
emne 1
emne 2
emne 3

Når man er under "emne 1"
under emne 1
under emne 2
under emne 3

Når man er under "under emne 1"
Så for man vist alle billeder der inden. Hvis man så klikker på et af billederne kommer det frem i stor format hvor at der så er en tekst om info om billedet.

Ville gerne have det så man ikke skal til at kode en masse. Evt noget CMS på dansk ville være fedt ellers andre gode ideér?

Mvh Kim
Avatar billede willi Nybegynder
26. marts 2005 - 21:38 #1
Se under asp på gruvsjo.com
Avatar billede varmeskud Praktikant
26. marts 2005 - 21:48 #2
kunne jeg få nogen direkte link til noget. Det skal meget gerne være på dansk
Avatar billede varmeskud Praktikant
05. maj 2005 - 21:56 #3
har fundte et system og lukker her