Avatar billede larsbent Nybegynder
26. marts 2005 - 18:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

vhs til dvd

hej jeg har problem når jeg køre vhs film genem min .plextor pxm402u convertx .og så ind i windvd creator2 . når den så bliver brændt til dvd passer lyd og billeder ikke sammen . nogle gode forslag???????
Avatar billede des_84 Nybegynder
26. marts 2005 - 19:25 #1
Prøv at opdatere din firmware og drivere.
Kunne også være det kodec der bliver brugt der ikke er for godt.
Avatar billede larsbent Nybegynder
26. marts 2005 - 19:29 #2
ok skal jeg bare prøve at søg på firmware pxm402u ?
Avatar billede des_84 Nybegynder
26. marts 2005 - 20:16 #3
du burde kunne finde den inde på plextors hjemmeside.
Og så skal du bare søge under modelnummeret der ja;)
Avatar billede larsbent Nybegynder
26. marts 2005 - 22:03 #4
jeg søgte på gogle der fant jeg noget .så nu skal jeg bare lige prøve med en film og se om det virked . men tak ind til vider
Avatar billede des_84 Nybegynder
27. marts 2005 - 20:47 #5
Det var så lidt. Håber det kommer til at køre
Avatar billede larsbent Nybegynder
28. marts 2005 - 00:01 #6
ja det virked også med den film jeg prøved igår men i dag med en anden film passed det ikke sammen igen . og filmen er god nok når man ser den på tv
Avatar billede larsbent Nybegynder
28. marts 2005 - 09:08 #7
har lige vært inde på plextor s hjeme side der var en meget nyre op date
så nu ser det ud til det lykkes