Avatar billede hate--- Nybegynder
26. marts 2005 - 03:03 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

"Sli-system der ikke kan trække ikke-krævende spil

Hey... Jeg har lige købt en amd 64 3500+ med 2 6600gt der kører sli. Den har svært ved at trække almindelige spil som f.eks. C&C Generals???? Som ikke er et særligt krævende spil.. Har hørt at sli-en kan "forvirre" nogen spil og ikke kan køre.. Min pcér går lige pludsig i sort når jeg spiller, og jeg skal genstarte.
Hvor kan man gå ind for at slå SLI til eller fra? Eller hvad kan problemet være? Det´r ligesom den ikke kan trække spillet?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
26. marts 2005 - 15:34 #1
hate---> Jeg ville foreslå denne kategori: http://www.eksperten.dk/spm/Styresystemer/
Vælg dit operativ system, og opret derefter dit spørgsmål.

Til en anden gang: Læs hvad der står i de orange bokse. De fortæller dig noget vigtigt (eller prøver på det). Med åbne øjne, og lidt logisk tænkning, kommer man langt.

Det var ikke et angreb på dig personligt, men generel info til alle brugere..

Du flytter et spm ved at:
1) lægge et svar
2) markere dit navn  <-- MEGET VIGTIGT!!
3) klikke på Accepter-knappen

Husk at check om dit svar er accepteret, inden du går videre.

- Hvis alt er i orden, opretter du samme spm, bare i den rette kategori.
- Læg et link i dette spm, der peger på det nye spm, så folk kan finde det.
Avatar billede hate--- Nybegynder
26. marts 2005 - 16:12 #2
Nu har jeg næsten heller ingen forstand på de ting, de skal bare virke... Men tak for besvarelsen... Jeg er jo førstegangsbruger her på eksperten... hvordan kan jeg give dig nogle point?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
26. marts 2005 - 16:17 #3
Jeg skal ikke have points :-)

Du skal bare flytte dit spørgsmål til den rette kategori. Du har oprettet det i en forkert kategori. Denne kategori er forbeholdt fejl ved selve eksperten.dk

Følg instruktionerne fra mit forrige indlæg, så du kan få hjælpe.

Læs venligst "Vejledning til nye brugere af Eksperten.dk" på http://expfaq.1go.dk så du kan bruge Eksperten ordentligt.
Avatar billede hate--- Nybegynder
26. marts 2005 - 16:35 #4
Jeg aner hvordan jeg skal flytte spørgsmålet! men nu har jeg oprettet en ny en i kategoriet Styresystemer..
Avatar billede hate--- Nybegynder
26. marts 2005 - 16:37 #5
nå ok, ligeså snart den er besvaret bliver den slettet?
Avatar billede hate--- Nybegynder
26. marts 2005 - 16:38 #6
Spørgsmålet er flyttet i styresystemer, Hate---
Avatar billede thesurfer Nybegynder
26. marts 2005 - 16:48 #7
Spørgsmålene bliver ikke slettet, de bliver bare "lukket" :-)

Du har ikke oprettet et spm (spørgsmål).. Husk at vælge dit operativsystem først, og derefter opret dig spm.. Vælg evt "Workstation" (i styresystemer) først, og derefter dit operativsystem

Du kan se en liste med spm du har oprettet/besvaret/deltaget i, ved at klikke på dit navn under "Dine data"-boksen..
Avatar billede thesurfer Nybegynder
26. marts 2005 - 16:49 #8
Ahh... den havde ikke opdateret endnu.. sorry mate :-)
Avatar billede hate--- Nybegynder
26. marts 2005 - 16:50 #9
TAk- nu fik du mig godt på vej :o)