Avatar billede jorgenveisig Nybegynder
25. marts 2005 - 23:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Bullguard til 3 pce'ere 299,- for 1 år - er det godt eller skidt?

Kender nogen af jer til bullguard programmet og hvad er jeres erfaringer med det??

Jeg får snart den 3. pc'er. I den leder jeg efter en fælles sikkerhedsløsning for alle 3 pc'ere.

(Norton koster 1.077,- til 3 pc'ere - lidt dyrt synes jeg)

I den anledning har jeg fundet et program som hedder Bullguard som tilbyder beskyttelse mod virus, firewall og backupfunktion til 100 mb (100 mb til 299,- større datamængder højere pris).

http://antivirus-firewall.dk/

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=105318#
Avatar billede langbein Nybegynder
28. marts 2005 - 02:27 #1
Det var i alle fall en rimelig pris. Har aldri testet Bullgard, men googlet litt for å finne en anmeldelse, og gikk gjennom denne:
http://personal-firewall-software-review.toptenreviews.com/bullguard-review.html

Virus delen ser ut til å være bra. Firewalldelen sånn noenlunde, men her synes jeg ikke anmeldelsen er særlig utdypende. Den sier i realiteten ganske lite.

Største ulempe i følge ameldelsen: Bullgard skal inneholde et slags skjult trojan program som sørger for popup av reklame på maskinen din.

Jeg ville ikke ha godtatt den siste (tror jeg, men jeg har jo ikke egentlig prøvd den.)
Avatar billede langbein Nybegynder
28. marts 2005 - 02:34 #2
Ser ut som om man kan prøve den gratis (men da får man i følge anmeldelsen over en ad-were på kjøpet som ikke forsvinner ved avinstallering.)
http://www.download.com/BullGuard/3640-2239_4-10358615.html

Fra brukerkommentar:
Cons: NO! Adware/spyware included! Watch out!
Avatar billede jorgenveisig Nybegynder
10. april 2005 - 22:08 #3
Tak for dit input - jeg har skrevet med Bullguard og de har forgæves forsøgt at få anmelderen i tale - og de afviser fuldstændigt at der skulle være problemer med deres produkt.

Tak for indsatsen
Avatar billede perhaps Nybegynder
15. februar 2006 - 18:09 #4
Husk at du også kan købe den hos Spywarefri til 299 kr.

http://spywarefri-shop.dk/index.php?cPath=30

Den test som langbein henviser til er en af dem jeg kalder useriøs. Den kommer fra et salgssted hvor hjemmesiden giver mest points til det program hjemmesidens ejer tjener mest på som affiliate. Pas iøvrigt på ikke at klikke på alle hans Adds by Google. Nogle førte til snavsede sider da jeg klikkede på dem.

Jeg aner ikke hvad det er for en skjult trojan der snakkes om, men i branchen gælder det om at skade hinandens anseelse så meget som muligt. Det er helt almindeligt.
Avatar billede perhaps Nybegynder
15. februar 2006 - 18:25 #5
Hov, undskyld. Så ikke at indlægget var et år gammelt :o)