Avatar billede davidhs Nybegynder
24. marts 2005 - 13:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Deling af mapper. Nogle har adgang, andre ikke.

Hvis man deler mapper i Windows XP pro kan man så definere at nogle brugere på nettet har adgang til nogle speciele mapper, men andre brugere har ikke adgang. Hvis det kan lade sig gøre hvor opsætter man sådan noget så.

MVH David.
Avatar billede soes Nybegynder
24. marts 2005 - 13:18 #1
Hvis du går ind i indstillinger for mapper og slå simpel fildeling fra så vil du se et nyt faneblad når du vælger egenskaber for en mappe.

Jeg mener at den hedder noget med sikkerhed, og her kan du vælge hvilke brugere der skal have adgang til mappen. Ved ikke om det kan gøre trikket, men det er et forsøg værd.
Avatar billede davidhs Nybegynder
24. marts 2005 - 13:23 #2
Jeps. kanon. Det har jeg bare ledt efter i så lang tid.

Hvordan gir jeg dig så de point her. Du har så sandelig fortjent dem. *S*
Avatar billede soes Nybegynder
24. marts 2005 - 14:02 #3
det gør du ved at acceptere det svar jeg lægger her
Avatar billede davidhs Nybegynder
24. marts 2005 - 14:11 #4
Du skal have tusind tak for hjælpen og en god påske.

David.