Avatar billede bare-mig Nybegynder
23. marts 2005 - 23:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

CD til ISO-fil med NERO

Jeg spørgsmålet er enkelt. Hvordan laver jeg en CD om til en ISO-fil med NERO, og det må gerne gøres i en guide der er nem at gå til tak.. :D
Avatar billede plx Nybegynder
23. marts 2005 - 23:27 #1
Som recorder vælger du 'image recorder'. Og så laver du bare en 'copy disc'
Avatar billede jimdaggerthuggert Nybegynder
23. marts 2005 - 23:31 #2
I ældre versioner af Nero kan man kun lave såkaldte NRG filer med Nero, men i nyere kan du fint lave ISO filer.
Løsningen er den samme om det er Nero Express eller den almindelige Nero. Det du gør er at vælge en anden brænder, nemlig den der hedder "Image Recorder", når du så trykker BURN, popper den op og spørger om hvad filen skal hedde og så skal du lige vælge om det skal være NRG eller ISO.
I Expressen kommer du automatisk til punktet med at vælge brændere. Det er også samme sted man kan navngive cd'erne. I den almindelige version skal du op i menuen under punktet "Recorder -> Choose Recorder..."
Avatar billede bare-mig Nybegynder
31. marts 2005 - 17:22 #3
tak