Avatar billede hyldgaard Nybegynder
23. marts 2005 - 22:21 Der er 11 kommentarer

Ny type multimedia afspiller

Jeg er iøjeblikket ved at få dansk forhandler status på en ny type medieafspiller.
Produktet hedder Zensonic Z500 http://www.z500series.com/ og er meget andet end en alm. DVD afspiller.

Jeg kunne godt tænke mig at hører om i mener at der er et marked for sådan en afspiller i Danmark, og i så fald hvor meget må den så koste ?
Avatar billede dmcn Praktikant
23. marts 2005 - 23:40 #1
Markedet i Danmark er absolut voksende, og når afspilleren understøtter HDTV, vil den absolut have god mulighed for ekstra opmærksomhed fra video/audio-entusiasterne.
Prisen bliver dog formentlig det afgørende - hvad havde du forestillet dig at tage for den? Så vidt jeg kan se, konkurrerer du med KISS, specifikt deres 150x-serie, og de starter omkring 1300 kr.
Produktet ser umiddelbart rigtig lækkert ud. Til den rigtige pris, kunne jeg sagtens være køber. :)
Avatar billede areon Nybegynder
24. marts 2005 - 09:09 #2
spændende produkt
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
24. marts 2005 - 10:05 #3
Ja, jeg syntes også at det ser godt ud, men så er det jo om man vil købe det produkt frem for KISS, men som skrevet, kommer det jo også an på prisen. Der er jo købere i alle prisklasser.
Avatar billede Hald Praktikant
04. april 2005 - 08:23 #4
Jeg er meget tilhænger af KISS produkterne, men den her kan jo nogle andre lækre ting, så jeg kunne nemt blive en køber, fra 1000 kr og op.
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
04. april 2005 - 08:39 #5
Ja, og om den nye afspiller har samme gode kvalitet som man ser hos KISS. For så lyder det også meeeget spændene, da de jo kan nogle flere ting.
Kan den opdateres online lig kissen?
Avatar billede hyldgaard Nybegynder
04. april 2005 - 10:23 #6
Det vil være muligt at opdatere den med nyt firmware, ligesom med KISS. Med hensyn til prisen ligger den ikke helt fast endnu, men det bliver nok en pris omkring 2500,- til 3000,- inkl. moms.
Avatar billede kfz Nybegynder
05. april 2005 - 23:03 #7
et mere end bare interessant produkt, som jeg helt sikkert vil overveje at købe hvis det kommer til danmark, kan specielt godt lide muligheden for at tilslutte en usb 2.0 storage enhed, da jeg selv er den (lykkelige) ejer af en maxtor extern harddisk på 250 gb.

så for at opsummere hvis det blev lidt rodet, ja mener helt klart der er marked for det.
Avatar billede speedy2000 Nybegynder
24. oktober 2005 - 15:50 #8
Lidt nysgerrig, blev du dansk forhandler af denne og hvad blev prisen evt. ?
Avatar billede hyldgaard Nybegynder
24. oktober 2005 - 19:45 #9
Nej...det blev desværre ikke til noget.
Avatar billede hyldgaard Nybegynder
24. oktober 2005 - 19:46 #10
...men hvis nogen er interesseret kan jeg evt. skabe kontakten.
Avatar billede hyldgaard Nybegynder
24. oktober 2005 - 20:03 #11
Jeg har dog en helt ny lille og helt støjsvag Media Center PC som jeg sælger. Hvis nogen er interesset kan jeg kontaktes på mail[@]hyldgaarddata[dot]dk