Avatar billede screem_brille Novice
23. marts 2005 - 21:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke få lov at oprette artikel?

Har netop siddet og skrevet min første artikel, men når jeg vil gemme den, får jeg at vide: Der kan ikke oprettes spørgsmål i denne kategori

det er jo mægtigt *G*, hvad er fejlen og hvad gør man så jeg kan oprette min artikel ?
Avatar billede screem_brille Novice
23. marts 2005 - 22:11 #1
har løst det ;) *G*
Avatar billede thesurfer Nybegynder
24. marts 2005 - 14:06 #2
Visse kategorier er "overkategorier". Dem kan man ikke oprette spørgsmål/artikler i. Man skal derfor vælge en mere specifik kategori, under "overkategorien".

Jeg går ud fra, at det var den forklaring/løsning du kom til..? Husk at offentliggøre løsningen, jvf Ekspertens regler, så andre kan få glæde af den.
Avatar billede screem_brille Novice
24. marts 2005 - 14:10 #3
Du har helt ret, det var det der var galt, men menr ikke jeg behøver at skrive det i det her tilfælde, da jeg havde vist det hvis jeg havde læst om oprettelser af artikler først (men det gad jeg jo ikke *G*)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
24. marts 2005 - 14:15 #4
Når jeg søger efter en løsning, kigger jeg i spm'ene.. hvis løsningen ikke står der, går jeg videre.. Derfor (ikke kun for min skyld) skal løsningen stå i spm'ene, lige meget hvor åbenlys den er :-)

Mange gange er det egentligt overhovedet ikke nødvendigt, at skrive løsningen, da man kan regne det ud.. men hey, det er ikke alle der har tid til det :-)