Avatar billede viktor9 Nybegynder
23. marts 2005 - 14:45 Der er 5 kommentarer

directx problemer

hejsa jeg haret problem med mit direx ka ikke spille bogle il overhovedet.... se her:

Flere filer (ddraw.dll, d3d8.dll, d3dim700.dll) er gamle versioner, som kan resultere i problemer.
Du skal installere DirectX igen for at få den nyeste version.

og jeg har prøvet at intallere den igen og igen... hvad skaljeg gøre ?
Avatar billede kalp Novice
23. marts 2005 - 14:48 #1
hvilken version installere du?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
23. marts 2005 - 14:50 #2
viktor9> Jeg ville foreslå denne kategori: http://www.eksperten.dk/spm/Styresystemer/Workstation/

Vælg dit operativ system først, og opret derefter dit spm.

Til en anden gang: Læs hvad der står i de orange bokse. De fortæller dig noget vigtigt (eller prøver på det). Med åbne øjne, og lidt logisk tænkning, kommer man langt.

Det var ikke et angreb på dig personligt, men generel info til alle brugere..
Avatar billede thesurfer Nybegynder
23. marts 2005 - 14:54 #3
Hvis du ikke ved, hvordan man "flytter" et spm:
1) læg et svar
2) marker dit navn  <-- MEGET VIGTIGT!!
3) klik på Accepter-knappen

Husk at check om dit svar er accepteret, inden du går videre.

- Hvis alt er i orden, opretter du samme spm, bare i den rette kategori.
- Læg et link i dette spm, der peger på det nye spm, så folk kan finde det.
Avatar billede c-holst Novice
23. marts 2005 - 14:59 #4
http://www.dxbuster.de/index_e.html
se under downloads
og så installer den nyeste version

evt lige køre denne komando via kør inden du reinstalerer dx

sfc /scannow  husk mellemrum før /
tjekker og retter vigtige systemfiler

husk at lægge din xp cd i drevet
Avatar billede gratis Nybegynder
30. marts 2005 - 06:10 #5