Avatar billede xprinsen Nybegynder
23. marts 2005 - 11:04 Der er 10 kommentarer

Spil Backup

Jeg har prøvet at lave en backup af nogle af mine store PC spil, men uden at de derefter virker.
Er der et program man skal køre for at åbne spilCDen for at kunne lave en backup? feks. ligesom DVDShrink? og hvor kan man downloade programmet?
Avatar billede doodoo Novice
23. marts 2005 - 11:12 #1
Spil backup? _ du har kopieret/brænd et installeret spil ned > kopiret det ind igen?

Dette vil normalt ikke virke da, når du installere noget ryger der filer i reg_databasen og diverse andre steder, som jo nok ikke er der hvis du fx. formatere
Avatar billede xprinsen Nybegynder
23. marts 2005 - 12:25 #2
Jeg har "kopieret" fra CD til CD direkte via Nero burne!
Avatar billede doodoo Novice
23. marts 2005 - 12:53 #3
hmmm hvorfor tage backup fra en CD til CD?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
23. marts 2005 - 13:02 #4
... en del officielle CD'er er Copibeskyttet således at en "standard" kopi alligevel ikke ka' bruges. Som du nu oplever...

Der skal andre værktøjer til for at Clone en CD - så den alligevel vil virke...
Avatar billede xprinsen Nybegynder
24. marts 2005 - 02:45 #5
Det er netop der jeg vil hen! "majsmarken" men spørgsmålet er hvor finder jeg dette værktøj henne???
Avatar billede kalp Novice
24. marts 2005 - 02:49 #6
Avatar billede xprinsen Nybegynder
24. marts 2005 - 04:15 #7
Tak kalp det var måske halvdelen af spørgsmålet.
Så mangler der bare hvilket gratis program man skal bruge?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
24. marts 2005 - 09:50 #8
Det program som JEG tænkte på til at CLONE en CD ligger faktisk under nævnte http://www.cdmediaworld.com/ ...
Avatar billede xprinsen Nybegynder
26. marts 2005 - 11:26 #9
Jeg er detsværre ikke tankelæser....
Siden er proppet med programmer.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
26. marts 2005 - 11:32 #10
... også noget herfra: http://www.sikkopi.dk/