Avatar billede slashme Nybegynder
22. marts 2005 - 22:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Vis ikon når der udskrives?

Hej eksperter.

Jeg sidder her ved en arbejdsPC hvor ikonet (i tray'en) ikke dukker op når der udskrives, hvilket derimod sker på de andre computere, så det kan ikke være fordi printeren er så forbandet hurtig at ikonet ikke dukker op ;)

Jeg er sikker på jeg har set et sted hvor man kunne vælge om ikonet skulle dukke frem når der udskrives, men jeg kan sq ikke finde det igen...

Er der nogen der kan hjælpe??

På forhånd tak.
Avatar billede haverslev Novice
22. marts 2005 - 22:28 #1
Prøv at gå i start, kontrolpanel, printere og fax enheder, find din printer og H-klik på den, vælg egenskaber og se om ikke der er et sted hvor du kan sætte flueben i "vis ikon når der udskrives"
Avatar billede halifax Nybegynder
23. marts 2005 - 03:42 #2
Et gæt: under Egenskaber for printeren, faneblad Avanceret afmærk ud for "Sæt udskriftsjob i kø ......".  Du har muligvis afmærkning ud for "Udskriv direkte til printer"

Mit gæt er, at ved det første valg gives mulighed for at se udskriftskøen = ikonet i systray.
Avatar billede slashme Nybegynder
23. marts 2005 - 08:34 #3
haverslev> der har jeg skam ledt :)
Avatar billede slashme Nybegynder
23. marts 2005 - 08:34 #4
halifax> Jeg har prøvet begge dele, der kommer ikke noget ikon... :(
Avatar billede slashme Nybegynder
25. marts 2005 - 08:05 #5
lukker... så må jeg leve med det...