Avatar billede lg8120 Nybegynder
22. marts 2005 - 21:32 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Syncronisering af E-mail og Pocket PC

Hejsa !

Hvordan forhindre jeg at min mail på den stationære pc bliver slettet, efter at jeg har slettet den på min Pocket_PC. Jeg har hørt at det kan gøre gennem AktiveSync,men hvordan ????

Jeg har den nye version af AktiveSync 3.8.0

Hilsen

LG8120
Avatar billede dennisbj Nybegynder
22. marts 2005 - 22:54 #1
hmmm ser ikk ud til man kan gøre det :( "tror" det eneste du kan gøre er og lade være med og slette den
Avatar billede lg8120 Nybegynder
22. marts 2005 - 23:02 #2
hejsa dennisbj

Jeg havde engang en "Palm Pilot", og der kunne man gøre det. Men det er muligt at det ikke kan lade sig gøre her....Hmmmmm
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
22. marts 2005 - 23:47 #3
Kan du ikke åbne Active Sync og der i fanebladet under regler lave det du bvil have dine to maskiner til at gøre, det kan jeg og det er med samme 3.8.0
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
22. marts 2005 - 23:47 #4
Undskyld du skal ind under indstillinger og der finde et faneblad med regler
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
22. marts 2005 - 23:48 #5
:-)
Avatar billede dennisbj Nybegynder
23. marts 2005 - 01:02 #6
DOH ja det kan sgu da også