Avatar billede martin_s_t Nybegynder
22. marts 2005 - 18:23 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Proff grafikerer

Hej

Jeg søger en meget proff grafiker, Hvad han skal lave vil jeg ikke lige sige her, da det er lidt hemligt, som jeg også regner med ham/hende som vil lave også holder det hemligt

Men jeg sprøger, Alle som mener de kan lave god grafik og har lavet noget man kan se, Jeg skal bruge en som kan lave virsuelle billeder, Er der en som vil/kan det.. Og har ikke sagt der skal arbejdes gratis.. ?

MVH
Martin
Avatar billede strife Nybegynder
22. marts 2005 - 19:03 #1
Send mig en mail for referencer strife@strife.dk
Avatar billede triple-x Nybegynder
22. marts 2005 - 19:19 #2
kan du beskrive opgaven lidt nærmere hvad menes der med visuelle billeder?

og hvad er "ikke gratis" sankker vi en timeløn på 100 kroner eller på 700 kroner?

du kan kontakte mig på martin@tygsen.dk så vil jeg gerne vise dig nogle referencer og så kan vi også diskutere en nærmere pris.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
22. marts 2005 - 20:13 #3
Salg af tjenestes ydelser Læs ekspertens regler punkt 2.1.7.5:
http://eksperten.dk/regler.phtml:

2. Regler for brug af Eksperten.dk

  1. Det er ikke tilladt at:

        7. spørge efter eller poste indlæg, der omhandler/indeholder:

              5. køb/salg af varer og tjenesteydelser (gælder alle former for varer og tjenesteydelser, dvs. både materielle ting og immaterielle som f.eks. bannerplads og websteder) - Papkassen.dk kan eventuelt benyttes til det formål.
                  Ved forsøg på køb/salg af ulovlige ting (herunder også hælervarer) vil IDG Danmark videregive de oplysninger til Politi eller relevante myndighed, der er nødvendige, for at de kan forfølge sagen.

Luk spørgsmålet.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
22. marts 2005 - 20:14 #4
Skulle have været Køb/Salg af tjenestes ydelser
Avatar billede triple-x Nybegynder
22. marts 2005 - 20:17 #5
james du har misforstået noget.

Han må godt spørge om hjælp til en betalings opgave han må bare ikke udlove point for den.

Derfor behøver han jo ikke lukke nu men bare når han har fundet den rette, så kan han acceptere sit eget svar. så gør han intet ulovligt.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
22. marts 2005 - 20:20 #6
Cut and paster lige lidt:

Det er ikke tilladt at spørge efter eller poste indlæg, der omhandler/indeholder køb/salg af varer og tjenesteydelser

Der står intet om points, der står at det ikke er tilladt at lave spørgsmål ang. køb/salg af tjenestes ydelser.
Avatar billede triple-x Nybegynder
22. marts 2005 - 20:28 #7
nu er det ved at være en del år siden jeg sidst har læst de regler igennem MEN det er nu meget almindeligt at folk tilbyder hjælp for penge og ikke point, stort set hele job/opgaver kategorien bliver brugt til netop dette. Jeg har op til flere gange set coadmins også deltage i disse tråd så tvivler meget stærkt på det ikke er tilladt. Men det er ihvertfald ikke tilladt både at udele point og penge for et spørgsmål. som jeg har forstået det er det enten eller.

Jeg har anmeldt tråden og mit eget brugernavn så kan det være en Coadmin smutter forbi. ( til spørger : jeg har IKKE anmeldt dig :o) )
Avatar billede james_t_dk Juniormester
22. marts 2005 - 20:30 #8
;-) Triple-x. Hvis jeg tager fejl, hvilket ikke er utænkeligt, skal i nok få en uforbeholden undskyldning.
Avatar billede triple-x Nybegynder
22. marts 2005 - 20:32 #9
james - hehe sådan skal det skam ikke være :) du har jo dit fra reglerne jeg har kun mit fra hvordan jeg har set andre gøre og hvordan jeg har set coadmins reagere på det :)
Avatar billede martin_s_t Nybegynder
22. marts 2005 - 23:12 #10
Men, Inden jeg får startet en kæmpe diskution så vil jeg gerne havde lidt info fra folk, som vil lave sådan noget gratis/billigt... ??
Avatar billede cdc Novice
22. marts 2005 - 23:27 #11
Man må ikke både tilbyde points og $$$, er regkerne, har selv søgt efter asp programmører i asp kategorien til betalte opgaver, da jeg ved der er proffer her inde jeg kunne bruge, så jeg kan ikke se problemet i dette spørgsmål, andet end de 100 points....dem skal spørger så bare tage selv.

Men vedr. spørgsmålet er jeg da altids intr. i flere opgaver, min mail står på mit minisite se under min bruger

//cdc
Avatar billede strife Nybegynder
23. marts 2005 - 10:53 #12
martin_s_t -->> Jeg bliver nødt til at trække mig... Harddisken på min compuer valgte at stå af igår, og der går nok mindst 14 dage inden jeg har den oppe og køre igen...
Avatar billede Kengun Praktikant
23. marts 2005 - 12:19 #13
Måske jeg kan hjælpe. Kontakt mig via mit minisite (klik mit nick).
Avatar billede eagleeye Praktikant
23. marts 2005 - 17:51 #14
Som /cdc skriver er det helt i orden at give penge for en løsning. Dog må man ikke både give point og penge. Så point tilfalder spørger. Det står også i regel 2.6:

Det er tilladt at udlodde andre præmier end point for svar. Det kan være penge. I så fald må man ikke udlodde point. Det er brugernes eget ansvar at afgøre, om svarene er korrekte og betalingen gennemføres. Eksperten.dk kan ikke drages til ansvar for hverken løsning eller betaling. Eksperten.dk vil kun blande sig i spørgsmål, der handler om point.

eagleeye / CoAdmin
Avatar billede triple-x Nybegynder
23. marts 2005 - 17:53 #15
mange tak for hurtig respons EagleEye
Avatar billede martin_s_t Nybegynder
23. marts 2005 - 18:25 #16
Jeps... Men jeg står og skal bruge det hurtigt muligt, så hvis der stadig var nogle som ville lave det så sig til :)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
24. marts 2005 - 13:53 #17
Hermed min uforbeholdne undskyldning. Man må godt betale med penge, hvis man udelader at betale med points. Man lære jo da noget nyt hver dag.

God påske.
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
26. marts 2005 - 21:31 #18
send en mail til rasmusvj@hotmail.com

har bla lavet:
www.ambulatoriet-broen.dk
www.ultraz.dk
www.babesubmitter.com
www.onway.dk
Avatar billede martin_s_t Nybegynder
03. maj 2005 - 20:26 #19
Har fået det jeg skulle have - Skal jeg så bare smide et svar og accepter det ??
Avatar billede triple-x Nybegynder
03. maj 2005 - 20:28 #20
ja gør du bare det :)
Avatar billede martin_s_t Nybegynder
03. maj 2005 - 20:37 #21
Gør mig så ;)