Avatar billede theiss Nybegynder
22. marts 2005 - 15:17 Der er 1 løsning

Outlook ReportItem

Hej ...

Er der nogle der ved hvordan man får fadt i den originale "body" tekst som hører til den "Undeliverable mail" man har sendt.
Jeg kan godt få fadt i hvem mailen er sendt til, samt hvem som ikke har modtaget den. På reportitem'et er der et attachment som indeholder en masse forskellige oplysninger, der i blandt "body" teksten, men det er lidt svært at fange selve teksten.

Hvis man åbner en "Undeliverable mail" i outlook, kan man trykke på en knap som hedder "Send again", dette giver selve mailen en gang til. Er der en måde man kan gøre det samme via VB kode.
Avatar billede theiss Nybegynder
14. oktober 2005 - 13:09 #1
Lukker pga. ingen svar!