Avatar billede Slettet bruger
22. marts 2005 - 13:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Bitguard opstart i windows

Hej

Jeg har købt Bitguard for nogle dagen siden, er er faktisk meget tilfreds.

Men kom til at se at den bare bliver startet af start flderen i start menuen.. Burde man ikke installere det som en tjeneste så windows tvinger den til at starte?

Kan det passe, at man ikke kan bruge programmer hvor der er en stort forbindelses aktivitet ind på computer som f.eks. emule
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2005 - 13:19 #1
Lukker
Avatar billede boxer Nybegynder
14. april 2005 - 22:20 #2
Nu har du jo lukket spørgsmålet men...
Du skal ikke bekymre dig om at bitguard ligger i startfolderen - det betyder ingenting.
Og jo Du kan sagtens bruge Emule selvom du bruger Bitguard. Bitguard er en rigtig god firewall men den kan godt være lidt svær at konfigurere.
Du skal selvfølgelig tilføje de porte emule bruger.
Derudover skal du give emule ubegrænset internetadgang.
Har du router skal disse porte også forwardes der og det samme med XP firewall.