Avatar billede zaknafein Praktikant
21. marts 2005 - 18:25 Der er 1 løsning

Firewire på ASUS p4c800-e MB

Jeg har et firewire kort, som virker findt.
Men da der er firewire på p4c800-e  MB, gider jeg ikke bruger et selvstændigt kort.

Men computeren kan ikke finde mit video kamera.

Med det gamle bundkort, og firewire kortet, var den klar med det samme, til at recorde fra camera til fx MovieMaker.

Er det en driver til MB jeg skal finde, eller er det til kameraet?

(jeg mener bestemt ikke jeg installerede nogen bestemt driver til kamera, eller Firewire korte før?)
Avatar billede zaknafein Praktikant
22. marts 2005 - 10:02 #1
hov. hvordan kom den i telefon kategorien????