Avatar billede sodamnsweet Nybegynder
21. marts 2005 - 13:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fødselsdagsscript

Jeg skal have lavet et fødselsdags script. Jeg har kigget lidt på den her http://www.eksperten.dk/spm/385963 men da jeg ikke ved så meget om databaser fatter jeg det ikke lige... Den skal minde og det på denne side bortset fra at det skal være php og sql
Avatar billede barklund Nybegynder
21. marts 2005 - 13:26 #1
Til en anden gang kan du bare trykke på pointene oppe i toppen for at hæve dem.
Avatar billede sodamnsweet Nybegynder
22. marts 2005 - 07:31 #2
Har selv fundet ud af det :)