Avatar billede jenslyn_s Nybegynder
20. marts 2005 - 22:47 Der er 1 løsning

Compaq Ipaq H3950 - trådløst Internet driller!

Argh! Vil tilslutte en H3950 med eksternt Lucent WIFI-kort - Det er ikke noget problem at finde mit netværk, og kan også tilslutte uden problemer, men jeg kan ikke browse nogle sider på nettet :(

Jeg får af og til en besked om at den ikke kan connecte til en DHCP-server. Jeg er desperat og har prøvet alt - ændret nøgle på mit netværk, tweaket ditten og datten. Hjælp mig :-/
Avatar billede badazz Novice
20. marts 2005 - 23:36 #1
Først kan du prøve at deaktivere krypteringen i dit netværk, og se om du så kan komme på, nogle genge kan den godt sige at der er forbindelse selvom nøglen ikker er angivet korrekt... hvis det hjælper at deaktivere krypteringen, så fandt du fejlen, og kan rette den derfra.. (husk at kryptere igen) hvis det ikke hjælper, tjek om din router "må" dele flere ip adresser ud.. nogle routere kan sættes til at de eks. max må uddele 2 ip adresser, hvis det hellerikke er fejlen, prøv at angive fast ip på din ipaq. og husk at angive en gateway, som er ipadressen på din router..

Der er lidt at gå i gang med.. lad os høre hvis ikke det virker..