20. marts 2005 - 19:35Der er
5 kommentarer og 1 løsning
Hvad skal kategorien "Hjælp Eksperten" bruges til? Overflødig?
Vi har jo allerede kategorierne "Fejl", "Forslag" og "Generelt" (og "CoAdmin"), så hvad skal vi bruge "Hjælp Eksperten" til?
Beskrivelsen af kategorien er godt nok "Hjælp os med at udvikle til Eksperten", men jeg mener at den er overflødig, og kan forvirre (de allerede forvirrede) brugere, mht placeringen af deres Eksperten-relaterede spm..
Teknologi, AI og forretning er i centrum på Computerworlds Cloud og AI Festival i København d. 18. og 19. september. Se hele programmet for den store konference om strategisk brug af Cloud og AI på: www.cloud-festival.dk
Jeg vil tro, at spørgsmål der oprettes i kategorierne "Fejl", "Forslag" og "Generelt" (se bort fra fejlplaceret spørgsmål), er med til at hjælpe med at udvikle Eksperten..
- Hvad skal den bruges til? Hvilke slags spørgsmål skal oprettes i den kategori?
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.