Avatar billede aner-intet Nybegynder
19. marts 2005 - 10:58 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Hacket og overtaget styringen

Hej min side er blevet hacked i går, han har nuppet min Mail, han har nuppet min ftp, har ingen muligheder for at tage den tilbage, har kontaktet min udbyder (b-one) igår kl 18 og fik svar idag,

svaret lyder således:
Hej
du kan ændre dit password via kontrolpanelet.
Vi kan desvære ikke foretage os yderligere
omkring dette.

Med venlig hilsen / Best Regards

SUPPORTEN

Hvordan kan de ikke forstå at den er blevet hacked og at han har Mine koder ??? Kan de virkelig ikke gøre noget ? hvad skal jeg gøre ?

og ham "hackeren" er ved at lave sin egen siden på min !!!!
Avatar billede kalp Novice
19. marts 2005 - 11:02 #1
Det er sgu anden gang på kort tid der er blevet nuppet hacket noget på B-One

tjah... det står jo i din adresse så send den en mail igen om at du har misted dit password.. dit navn er blah blah og adresse, cpr er det og det så sender de dig passwordet.. så må du bare gå ind og ændre det.
Avatar billede aner-intet Nybegynder
19. marts 2005 - 11:07 #2
Hva mener du med 2. gang ? B-one har en elendig support.. men ok, sender de den på mail eller til adressen ?
Avatar billede kalp Novice
19. marts 2005 - 11:11 #3
mail.. er den da også hacket?

Det andet var ikke selve hotellet der blevet hacket bare et forum som lå hosted hos dem.. behøver ikke at have noget med b-one at gøre:))
Avatar billede aner-intet Nybegynder
19. marts 2005 - 11:13 #4
Når ; ) Ja min mail er også hacket!!
Avatar billede jammerlab Nybegynder
19. marts 2005 - 11:15 #5
Ring til dem?
Avatar billede kalp Novice
19. marts 2005 - 11:15 #6
hotmail eller hvad er det for en?
Avatar billede kalp Novice
19. marts 2005 - 11:17 #7
Nu er jeg ikke B-One kunde så har du prøvet det kontrolpanel de snakker om?
Avatar billede aner-intet Nybegynder
19. marts 2005 - 11:25 #8
B-one har ikke telefon support! Nej det er selve domænets mail, men også mine 2 andre hotmail. Det med kontrolpanel har jeg prøvet men hvordan skal jeg logge på når han har min mail og har ændret det til kontrol panel.
Avatar billede kalp Novice
19. marts 2005 - 11:38 #9
så ring til Dem.

Avatar billede aner-intet Nybegynder
19. marts 2005 - 11:59 #10
det er så et forkert nr, men ellers tak.
Avatar billede kalp Novice
19. marts 2005 - 12:10 #11
Så har de lukket det:) (I wonder why hehe)
Avatar billede aner-intet Nybegynder
19. marts 2005 - 20:44 #12
B-one svarer ikke hvad sker der lige for dem ?
Avatar billede swarms Nybegynder
20. marts 2005 - 00:12 #13
Guys det hedder at cracke, hacke er folk der tester firmaers sikkerhed for huller så ondsindede ikke kan få adgang.
Avatar billede aner-intet Nybegynder
20. marts 2005 - 12:23 #14
swarms er det ikke fuldstændig ligemeget ?

B-one vil have jeg skal skrive til dem pr post og anmode om en ny kode tilsendt! SÅ latterligt at de ikke bare kan sende den hvorfor fanden i helvede skal man be om den pr post? de har min adresse, skod firma.

En anden ting, jeg er jo fuldmægtig for siden, kan jeg ikke via dk-hostmaster siden deaktivere den ? hvis ja hvor så ? kan nemlig ik se det
Avatar billede swarms Nybegynder
20. marts 2005 - 23:31 #15
Egentlig ikke da det er det samme som at kalde højre for venstre.
Avatar billede sexpac Nybegynder
21. marts 2005 - 04:39 #16
Drop b-one... Jeg har opsagt mit domæne igennem dem for 6mdr siden men får stadig regning fra dem... Ders advokater har kontaktet mig pr. telefon men vi fand så ud af at jeg havde opsagt det domæne for fler mdr siden... Jeg blev nød til at være grov inden de kunne fatte at jeg ikke ville høre fra dem igen... Det er næmlig et skod firma... Har faktisk tænkt på at åbne en hjemmeside med fx. navnet skod.b-one men de er måske ikke det penge/tid værd.
Avatar billede aner-intet Nybegynder
22. marts 2005 - 00:35 #17
Sexpac, har allerede inden du skrev det, flyttet det over til i123.dk som jeg synes har en KANON support, hurtig svar og også tlf support! også er det endda billigere! fukck det er et skod firma B-one det har du fuldstændig ret i!! Jeg er med på ideen med skod b-one er sikker på det vil være en success.

Swarms, jeg er stadig PISSE ligeglad...
Avatar billede kalp Novice
22. marts 2005 - 00:41 #18
aner-intet >> Helt rigtige at gøre... b-one burde have været bedre med deres support.
Avatar billede aner-intet Nybegynder
23. marts 2005 - 01:01 #19
Kalp, ja helt sikkert ! Har ikke ord til at forklare for ringe en support b-one har! Ikke nok med at de svare MEGA sent! men det at de svarer RIIIGTTIIIG Koldt! det finder jeg mig ikke i! Men ok, nu har jeg nogenlunde sat det på plads, jeg undrede mig dog over en ting...

Jeg ændrede index.htm, hvor jeg senere (2timer) kom på havde han ændret den igen ? han har ingen muligheder for at have koden denne gang ? er det mig der har set syner ? eller har han bare et fyret et eller andet på ftp´en så han bare kan komme online ? jeg kunne ikke se index.htm som hackeren havde sat ind på ftp ? hvordan kan det være ?
Avatar billede kalp Novice
23. marts 2005 - 01:27 #20
din index.htm på den gamle server? skal lige være med her:)
Avatar billede aner-intet Nybegynder
23. marts 2005 - 11:59 #21
he he måske dårlig formuleret, hackeren havde jo slettet alt hvad der var på min ftp, bortset fra han har lavet en forside, hvor han har skrevet denne side er hacked og så har han fyret et billede på, det kunne jeg ikke se efter det blev flyttet fra b-one til i123.dk ?
Avatar billede aner-intet Nybegynder
14. december 2005 - 18:41 #22
Lukket