Avatar billede nicki_h_j Nybegynder
18. marts 2005 - 17:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Canon PIXMA IP4000 vs. Canon PIXMA IP5000

Jeg sidder og kigger lidt på Canon PIXMA IP4000 og Canon PIXMA IP5000, men jeg har faktisk ret svært ved at finde forskellen på disse to, har dog fundet ud af der er en forskel i dpi, men kan det passe at det er den enseste forskel?
Ydermere, vil jeg gerne vide om det kan betale sig for mig, som måske skal printe et cd-cover ud engang imellem, at bruge 500,- mere på Canon PIXMA IP5000?

- nhj
Avatar billede nicki_h_j Nybegynder
18. marts 2005 - 17:41 #2
Jeg har kigger derinde, og jeg føler ikke rigtigt jeg får noget ud af det. Har ikke den store viden indenfor printer-verdenen, og vil gerne have nogen gode råd.
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2005 - 09:19 #3
Avatar billede allanski Nybegynder
28. marts 2005 - 19:35 #4
Du skal helt klart bruge 500 kr. mere på ip5000. Har den selv og den har til forskel med 4000'eren en anden blæk teknologi der gør at den bruger halvt så meget blæk end 4000 plus at den også har en meget højere opløsning. Så brug hellere 500 kr. ekstra og få en printer der tjener sig selv ind igen i blæk.

Og der er forresten også billigt blæk hos www.mcs-data.dk

Bare et godt råd herfra..
Avatar billede nicki_h_j Nybegynder
01. april 2005 - 11:51 #5
allanski: tak for rådet, har allerede købt den, men kendte egentlig ikke forskellene, udover opløsningen - så hvis ud laver et svar, vil du få pointene.

nhj
Avatar billede nicki_h_j Nybegynder
07. juli 2005 - 16:11 #6
lukket