Avatar billede Daniel.E Praktikant
18. marts 2005 - 10:25 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

trække langt billede ud over flere sider

hej

Jeg sidder med et problem hvor jeg har nogle billeder som er alt for lange til at kunne være på 1 side i word.

For at undgå at sidde og klippe den alle sammen ned i mindre dele, ville tage alt for lang tid.  Fordi at jeg har ret mange billeder.

Jeg tænkte på om Word havde en funtion/feature så den kunne sige:

"hey billedet er for lang til 1 siden, jeg udvider billeder over flere sider."  Uden at pressen billedet sammen, og gøre det krumset.

Den originale størelse er meget vigtig at bibeholde.
Avatar billede rvm Nybegynder
18. marts 2005 - 10:27 #1
Det har Word ikke :-( Så du må i gang med at klippe :-(
Avatar billede Daniel.E Praktikant
18. marts 2005 - 10:35 #2
føjjj
Avatar billede rvm Nybegynder
18. marts 2005 - 10:36 #3
nemlig...
Avatar billede Daniel.E Praktikant
18. marts 2005 - 10:36 #4
ok. tak for hjælpen
Avatar billede Daniel.E Praktikant
18. marts 2005 - 10:37 #5
Jeg skal lige finde saksen.. heh